پذیرش حوزه علمیه خواهران استان سمنان آغاز شد/ فعالیت یازده مدرسه علمیه خواهران در سمنان با بیش از 1400 طلبه

مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان از آغاز ثبت نام حوزه های علمیه خواهران استان برای پذیرش طلبه در مقاطع عمومی و تکمیلی در سطوح دو، سه و چهار برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین مهدی نجم در گفتگویی با اشاره به آغاز ثبت نام حوزه علمیه خواهران استان سمنان همزمان با روز مبعث حضرت رسول(ص) اظهار داشت: متقاضیان با مراجعه به درگاه اینترنتی www.whc.ir و یا مراجعه حضوری به مدارس علمیه سطح استان می توانند از شرایط و جزئیات تکمیلی مطلع شوند.

وی افزود: تمام تلاش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان سمنان تقویت سطوح عمومی و تکمیلی  و به گزینی و جذب حداکثری از افراد مومن و متدین است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نجم با بیان اینکه ثبت نام در مقطع سطح دو با مدرک سیکل، دیپلم و بالاتر انجام می شود، یادآور شد: حوزه علمیه خواهران سمنان در مقطع سطح سه، در رشته های "تفسیر و علوم قرآن"، "فقه و اصول"، "کلام اسلامی" و "کلام با گرایش مهدویت"، "کلام با گرایش امامت"، "مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی"،  از دانش آموختگان سطح ۲ حوزه علمیه داوطلب می پذیرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان تاکید کرد: طلاب دانش آموخته در مقطع سطح سه می توانند در مقطع سطح چهار و در رشته های "فقه خانواده"، "معارف علوم قران" و "تفسیر تطبیقی"  ثبت نام کنند.

حجت الاسلام والمسلمین نجم ادامه داد: آزمون پذیرش سطح دو روز جمعه ۲۳ تیر سال آینده و آزمون مقاطع سطح سه و چهار در ۱۲ خرداد سال 1402 به صورت حضوری برگزار می شود که بعد از آزمون، قبول شدگان در مصاحبه شرکت خواهند کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان در پایان افزود: استان سمنان دارای ۱۱ مدرسه علمیه فعال برای خواهران است که 1400 طلبه در سال تحصیلی جاری در مدارس علمیه خواهران استان سمنان مشغول به تحصیل و 1700 نفر نیز دانش آموخته و مشغول به فعالیت های فرهنگی و حوزوی هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha