دیدار مشاور وزیر کشور در امور روحانیت با مدیر حوزه‌های علمیه خواهران

مشاور وزیر کشور در امور روحانیت با حضور در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام والمسلمین داود نمازی مشاور وزیر کشور در امور روحانیت با حضور در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران با حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل مدیر این نهاد حوزوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار درباره راهکارهای تعامل بیشتر و همکاری های دوجانبه حوزه های علمیه خواهران و وزارت کشور در راستا خدمات رسانی در بخش های مختلف گفت و گو و تبادل نظر شد.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل در این دیدار خواستار توجه و اهتمام بیش از پیش دولت به حوزه های علمیه خواهران و استفاده حداکثری از ظرفیت طلاب خواهر در عرصه های دینی، علمی، فرهنگی، اجتماعی، پژوهشی و آموزشی شد و اظهار داشت: حوزه خواهران با توجه به ظرفیت عظیم در کشور باید به عنوان یک نهاد مستقل و صاحب کرسی در برنامه های و فعالیت های ملی و استانی شوراها و نهادها دیده شود و حضور در جلسات از سوی این نهاد، فقط به عنوان مهمان و یا عضو غیراصلی نباشد.

وی افزود: اگر بخشی از ظرفیت دولت در اختیار حوزه های علمیه خواهران قرار گیرد می‌توانیم هویت بانوان طلبه و توانمندی های این نهاد حوزوی را در بخش های مختلف به دیگران بشناسانیم.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین نمازی نیز با اشاره به ظرفیت عظیم بانوان طلبه و حوزه های علمیه خواهران، بیان داشت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا از این ظرفیت و توانمندی استفاده حداکثری صورت پذیرد و آماده همکاری با حوزه های خواهران در عرصه های مختلف هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha