استقبال بانوان طلبه ساوه‌ای از کاروان زیر سایه خورشید

آیین استقبال از کاروان خدام آستان قدس رضوی با حضور طلاب، اساتید، کادر و خادمیاران رضوی مدارس علمیه خواهران ساوه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، آیین استقبال از کاروان خدام آستان قدس رضوی با حضور طلاب، اساتید، کادر و خادمیاران رضوی مدارس علمیه خواهران شهرستان ساوه در آستان مقدس امامزاده سید اسحاق بن موسی الکاظم علیه السلام برگزار شد.

در این مراسم طلاب و خادمیاران بر مزار شهدای گمنام واقع در امامزاده حاضر شده و همزمان با پخش صلوات خاصه امام رضا علیه السلام و گلباران مزار شهدا از پرچم حرم امام رضا علیه السلام تبرک جستند.

حجت الاسلام سعید عطاالهی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ساوه در این مراسم ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و روز دختر از حضور خواهران طلبه در این مراسم تشکر کرد.

در ادامه حجت الاسلام شیرازی از مسئولین کاروان در آستان خورشید با تبریک این ایام فرخنده و با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) درباره تکریم فرزندان دختر گفت: چه خوب فرزندانی هستند دخترانِ با حیا؛ هر کس یکی از آنها را داشته باشد، خداوند آن دختر را برای او مانعی در برابر آتش دوزخ قرار می دهد.

استقبال بانوان طلبه ساوه‌ای از کاروان زیر سایه خورشید + عکس

حجت الاسلام شیرازی با اشاره به مسئله فرزندآوری و جهاد تبیین در این زمینه خاطرنشان کرد: بانوان و دوستداران مکتب اهل بیت علیهم السلام در این امر وظیفه خطیری بر عهده دارند و امیدواریم خداوند متعال به برکت این ایام فرزندان صالح، خلف و مومن به همه عنایت فرماید.

در پایان این مراسم از خادمیاران برتر کانون‌های خدمت رضوی و برگزیدگان المپیادهای علمی و جشنواره‌های قرآنی با اهدای جوایزی تقدیر به عمل آمد.

استقبال بانوان طلبه ساوه‌ای از کاروان زیر سایه خورشید + عکس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha