حضور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران در جمع طلاب و مبلغان کرمانشاه در آستانه محرم

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران در آستانه محرم با طلاب و مبلغان حوزه علمیه خواهران کرمانشاه دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل در جمع طلاب و مبلغان حوزه علمیه استان کرمانشاه ضمن بیان روایت" من اراد الله به الخیر قذف فی قلبه حب الحسین(علیه الاسلام) و زیارته" از امام صادق(ع) در مقام و منزلت امام حسین(ع) اظهار داشت: کسی که خداوند خیرش را بخواهد حب امام حسین(ع) را به قلب او می‌اندازد و برعکس و این امر نیاز به بررسی و توجه دارد.

وی قداست و حرمت امام حسین(ع) را مورد توجه قرار داد و  افزود: خوردن خاک حرام است چه خاک قبر نبی مکرم اسلام(ص) باشد و چه هر خاکی ولی تربت ابا عبدالله (ع) نه تنها حرام نیست بلکه برای شفا گرفتن توصیه شده است.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران بیان کرد: در تحت قبه امام حسین(ع) هر دعایی مستجاب است مگر جایی که به صلاح نباشد که خداوند در جایی دیگر جبران می‌کند و امام حسین(ع) تنها شهیدی است که جسدش غسل و کفن ندارد و  به تاسی به امام حسین (ع) شهید معرکه نیز غسل و کفن ندارد و اگر انجام شود حرام است.

وی در ادامه به حرمت و جایگاه امام حسین(ع) در نزد خداوند اشاره و  تصریح کرد: حج که از توحیدی‌ترین عبادات روی زمین است و از اعمال آن منا، عرفات و مشعر است، همه یکدستگی برای خداوند تبارک و تعالی است لکن در اعمال عرفه‌اش روایت داریم خداوند ابتدا به زوار اباعبدالله (ع) نگاه می‌کند.

حجت الاسلام فاضل ضمن بیان ویژگی‌های دیگر از امام حسین(ع) خاطرنشان کرد: اگر کسی عمری زندگی خوبی داشته باشد اما زیارت اباعبدالله(ع) قسمت او نشده در روایت است که در بهشت مستاجر است و به همه طلاب توصیه می‌کنم که زیارت امام حسین(ع) را از دست ندهید.

حضور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران در جمع طلاب و مبلغان کرمانشاه در آستانه محرم

حضور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران در جمع طلاب و مبلغان کرمانشاه در آستانه محرم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha