برگزاری دوره آموزشی"بهار عمر" در موسسه آموزشی عالی حوزوی ریحانة الرسول (س)

دومین دوره آموزشی دانش و روش زندگی برتر تحت عنوان "بهار عمر "در موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانة الرسول (س) ساوه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران صبح امروز دومین دوره آموزشی دانش و روش زندگی برتر تحت عنوان "بهار عمر" با حضور حجت الاسلام ابوطالب فرهادی کارشناس مرکز مشاوره سماح و جمعی از طلاب و مبلغین مشاور در موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانة الرسول(س) ساوه برگزار شد.

حجت الاسلام فرهادی با بیان تکنیک "دستوردادن" برای از بین بردن رفتار نامطلوب در فرزندان گفت: در رفتارهایی که پُر چالش و موجب آسیب رساندن به اطرافیان و یا وسایل گردد از تکنیک "دستور دادن" استفاده می شود.

وی با اشاره به انواع مختلف دستور دادن به فرزندان تصریح کرد: دستور دادن زیاد، نابجا و ناعادلانه از انواع نادرست تکنیک دستور دادن می باشد و دستور دادن صحیح، تکنیک مناسب برای رفتارهای پر چالش فرزندان می باشد.

کارشناس مرکز مشاوره سماح در توضیح شرایط تکنیک دستور دادن صحیح تاکید کرد: نگاه کردن به چشم کودک، تمایل بدنی به سمت کودک، نام بردن اسم کودک، توضیح دقیق رفتار و صبر و بردباری از مراحل انجام تکنیک دستوردادن می باشد.

وی در پایان به تکنیک نقاشی و چگونگی درمان اضطراب فرزندان از طریق توصیف نقاشی و گفت‌وگو با فرزندان پرداخت.

برگزاری دوره آموزشی"بهار عمر" در موسسه آموزشی عالی حوزوی ریحانة الرسول (س)

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha