برگزاری نشست بصیرتی سیاسی به مناسبت هفته دفاع مقدس در مدرسه علمیه فاطمیه کاشان

مسئول سیاسی سپاه شهرستان آران، در این نشست علاوه بر اهمیت و جایگاه زن و نقش مهم مادری به موضوعاتی چون نقش طلاب بانو در زمینه روشنگری عموم مردم در جنگ نرم و ترکیبی، قدرت رسانه، حجاب و عفاف زن ایرانی پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، نشست بصیرتی سیاسی به مناسبت هفته دفاع مقدس، واکاوی و روشنگری از تحلیل‌های غربی در دامن زدن به آشوبها و اغتشاشات و شکست براندازها برگزار شد.

این نشست توسط جناب سرهنگ آملی و با حضور اساتید و طلاب مدرسه فاطمیه کاشان در سالن جلسات این حوزه علمیه برگزار گردید.

مسئول سیاسی سپاه شهرستان آران، در این نشست علاوه بر اهمیت و جایگاه زن و نقش مهم مادری به موضوعاتی چون نقش طلاب بانو در زمینه روشنگری عموم مردم در جنگ نرم و ترکیبی، قدرت رسانه، حجاب و عفاف زن ایرانی، عادی سازی نگهداری حیوانات به جای فرزند پرداخت.

جناب سرهنگ آملی ضمن پاسخگویی به پرسش‌های طلاب و معرفی کتاب و فیلم‌هایی از واقعیات دفاع مقدس، امنیت کشور و آزاد شدن راه کربلا و فضای سیاسی اسلامی صمیمانه مردم و دولت عراق امروز، را در برنامه باشکوه اربعین مرهون زحمات و خون شهدا دانسته و یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را با بیان وصیتنامه ای از معلم شهید عباس سلاحی پور، گرامی داشت.

بخشی از وصیتنامه شهید:

سخنی با همکاران و دبیران محترم؛ اینک وظیفه شما درس دادن ریاضی، فیزیک و شیمی نیست، اینها فرع است، بلکه اصل تربیت و پرورش انسان اسلامی و وارسته و شایسته است نه انسان عالم درنده ای چون صدام که فردی نخبه و خون‌ریز و مظلوم‌کش  و غیره است.

برگزاری نشست بصیرتی سیاسی به مناسبت هفته دفاع مقدس در مدرسه علمیه فاطمیه کاشان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha