ایجاد انگیزه و رغبت از وظایف مهم مدیران مدارس است

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران گفت: تمام تلاش و کوشش ما در مدارس علمیه باید تربیت نیرو و کادرسازی باشد و ایجاد انگیزه و رغبت از وظایف مهم مدیران مدارس است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل در دوره بدو خدمت مدیران جدیدالورود مدارس علمیه خواهران که در اردوگاه نرجس خاتون جمکران برگزار شد، ضمن عرض خیرمقدم به مدیران، سیاست‌های کلی مرکز مدیریت و راهبردهای مدارس علمیه براساس برنامه ۱۴۰۴ و رسیدن به افق ۱۴۱۴ و مرجعیت علمی بانوان را تشریح کرد و اظهار داشت: در این مسیر برنامه‌ریزی های منظمی صورت گرفته و ستاد، مدیریت های استانی و مدارس علمیه هر کدام وظایف مشخصی را بر عهده دارند.

وی با بیان این‌که رسیدن به این افق، نیازمند حرکت برنامه‌ریزی شده و صحیح همه اضلاع سه‌گانه مرکز، استان و مدرسه است، افزود: اگر بخواهیم به مرجعیت علمی بانوان دست پیدا کنیم و رشد داشته باشیم، باید حرکت ما متوازن، تراز و در یک راستا باشد.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران، به نقش مهم و سنگین مدیران مدارس علمیه اشاره کرد و گفت: در افق پیش رو، مدیران مدارس و کادر مدیریتی در خط مقدم هستند و قوام برنامه با فعالیت آنها حاصل می شود.

وی خاطرنشان کرد: امنیت کامل در مسیر پیش رو، یعنی این که ما از فرصت‌ها غفلت نکنیم و از استعدادها نیز بهره کافی را ببریم و در این راستا تمام تلاش و کوشش ما در مدارس علمیه باید تربیت نیرو و کادرسازی باشد و ایجاد انگیزه و رغبت از وظایف مهم مدیران مدارس است.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل در پایان بیان داشت: امیدوارم خداوند توفیق دهد مدارسی داشته باشیم که در خدمت تعالی کلمه الله باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha