ادامه حیات و موجودیت ملت فلسطین، نیاز به اتحاد و همبستگی دارد

معاون پژوهش مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) شیرود گفت: ادامه حیات و موجودیت ملت فلسطین، نیاز به اتحاد و همبستگی در همه زمینه ها دارد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، سامره داجلری، معاون پژوهش مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) شیرود، در نشستی بصیرتی در جمع طلاب این مدرسه، با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی و دفاع رزمندگان مقاومت، طوفان الاقصی و لزوم مبارزه با آن، اظهار کرد: طبق اسناد تاریخی، تشکیل حکومت صهیونیستی، پیش از آن چه آرزوی خود یهودیان باشد، خواست دولت استعماری انگلستان بود؛ سرزمین فلسطین که مهد ادیان توحیدی، انبیاء و محل تلاقی تمدن‌ها است، در سال ۱۹۴۸ میلادی توسط اسرائیل به طور رسمی اشغال شد و هم اکنون نیز بعد از ۷۵ سال ادامه دارد.

وی افزود: تشکیل یک دولت یهودی و به تعبیر دیگر دولت صهیونیستی در این نقطه یعنی قلب دنیای اسلام، با هدف استکباری و سلطه بر دنیای اسلام و جلو گیری از نفوذ و اتحاد و همبستگی مسلمانان است.

داجلری در ادامه تصریح کرد: یهودیان و صهیونیست خود را قوم برگزیده خدا می‌دانند و با تعابیر و تدابیر گوناگون تلاش می‌کنند که افکار عمومی و ملت‌ها را مجاب کنند که بین یهودیان و خدا رابطه‌ای خاص وجود دارد و هیچ کس جز آنان، به این سعادت نائل نشده است.

معاون پژوهش در پایان گفت: ادامه‌ی حیات و موجودیت ملت فلسطین، نیاز به اتحاد و همبستگی در تمام زمینه‌های نظامی و دفاعی، فرهنگی و اقتصادی، با کمک همه‌ی دولت‌ها و ملت‌های آزادی‌خواه دارد؛ همانطورکه مقام معظم رهبری(مدظله والعالی) فرموده‌اند، ما باید دست به یک تجهیز عمومی، نظامی و اقتصادی و فعالیت های وسیع همگانی و همه جانبه بزنیم و فرد فرد ملت‌های عرب بایستی در این معرکه شرکت کنند؛ خواه در جبهه‌ی میدان جنگ و خواه در پشت سر، ذخیره، مصلح و آماده باشند و تنها با ایمان و عمل صالح می‌شود به پیروزی رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha