دیدار رئیس و تعدادی از اعضای مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم با مدیر حوزه‌های علمیه خواهران

رئیس و تعدادی از اعضای مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم با حضور در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با مدیر این نهاد حوزوی دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر، رئیس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم و هیئت همراه با حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل مدیر حوزه های علمیه خواهران دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر با تشریح فعالیت های مجمع نمایندگان طلاب، حضور برخی بزرگان به نمایندگی از حوزه های علمیه خواهران در این مجمع را مهم ارزیابی کرد و گفت: با همکاری حوزه های عملیه خواهران می توانیم فعالیت‌های خوبی داشته باشیم و جا دارد حوزه خواهران نیز جایگاهی در مجمع داشته باشد.

وی افزود: مجمع نمایندگان طلاب آماده همکاری با حوزه های علمیه خواهران در عرصه های مختلف است.

در ادامه دیدار حجت الاسلام والمسلمین فاضل نیز همکاری حوزه‌های علمیه خواهران با مجمع نمایندگان طلاب را برای طرفین مفید دانست و اظهار کرد: اگر می‌شد که تدبیری اندیشیده شود که نقش خواهران طلبه با توجه به نقش‌آفرینی که در جامعه و بالنده شدن خانواده دارند، در مجمع نمایندگان طلاب دیده شود، بسیار خوب بود.

وی بیان داشت: با هم افزایی و مشارکت در برنامه ها می توانیم سریع‌تر به اهداف برسیم و ضمن برخورداری از رشد و تعالی، مثمرثمرتر واقع شویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha