معرفی کتاب «خون دلی که لعل شد» در مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) اراک

در دومین نشست معرفی کتاب خانم مونا اسلامی طلبه مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (س) اراک به معرفی کتاب خون دلی که لعل شد پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی دومین نشست معرفی کتاب امروز در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س) برگزار شد.

در این نشست خانم مونا اسلامی از طلاب این مدرسه به معرفی کتاب خون دلی که لعل شد پرداخت و اظهار داشت: اگر بخواهید پیرامون زندگی سیاسی رهبر معظم انقلاب و از زندان‌ها و تبعید دوران مبارزات انقلاب اسلامی ایشان کتاب جامعی را مطالعه کنید، این کتاب می‌تواند راه گشای شما باشد.

وی گفت: خاطرات این کتاب به قلم خود ایشان بوده و همین امر بیان رویدادهایی که در کتاب مطرح شده را دلچسب‌تر کرده است.

مبلّغ مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (س) اراک، تصریح کرد: در این کتاب از زمان کودکی و اشتغال رهبر فرزانه انقلاب به تحصیل تا آغاز فعالیت‌های ایشان به عنوان یک مبارز علیه طاغوت و سپس خاطراتی از ملاقات شهید نواب صفوی با رهبر معظم انقلاب و علاقه‌ای که ایشان به شهید نواب صفوی داشتند، مطالبی مطرح شده است.

اسلامی تصریح کرد: در این کتاب کار تشکیلاتی سیاسی رهبری نیز بیان شده و به خاطرات زندان و شکنجه‌ها و بازجویی‌های ایشان و پاسخ‌هایی که رهبری به صورت هوشمندانه داده‌اند اشاره شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha