گام بلند مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) اراک برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی

به مناسبت هفته کتاب و با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و آشنایی طلاب با کتب کاربردی نشست معرفی کتاب هر روز در مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (سلام الله علیها) اراک برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، نشست معرفی کتاب جهاد تبیین از سری نشست های هفته کتاب بود که امروز با حضور طلاب در سالن اجتماعات مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (س) اراک با حضور خانم قدسیه جوانمرد برگزار گردید.

در این نشست خانم قدسیه جوانمرد از پژوهشگران و نویسندگان عرصه کتاب ضمن بیان اینکه کتاب خوب مانند تغذیه خوب برای بدن لازم است بیان کرد: قرار دادن کتاب در معرض دید خود سبب تحریک و تهیج برای خواندن کتاب است.

وی با معرفی کتاب جهادتبیین آن را کتابی عالی از بیانات رهبری پیرامون مسئله جهاد تبیین عنوان کرد و گفت : فصل پنجم این کتاب به وظایف اقشار خاص اشاره نموده است .

جوانمرد تصریح کرد : در این فصل رهبری به وظایف بانوان اشاره نموده و فرموده اند: شما بانوان نخبه ،دختران نخبه، جوانان نخبه، یکی از مهمترین مسئولیت هایتان این است که نقش زن را ازدیدگاه اسلام ترسیم و برجسته کنید .

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر که در مسیر طلبگی قدم گذاشته ایم این مسیر خطیر را نیز عهده دار هستیم.

این نویسنده اظهار کرد: توصیه مقام معظم رهبری به علماء این است که سلاح عالِم فقط در تحصیل علم و عبادت نیست سلاح عالم در تبیین و تعلیم و عمل به علم است.

وی در پایان گفت: طلابی که علاقمند هستند بر اساس فرامین رهبری وظایف خود را انجام دهندو با جهاد تبیین آشنا شوند می‌توانند به این کتاب ارزشمند مراجعه نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha