طلاب حوزه‌های علمیه باید سفیران پیام و مکتب حاج قاسم باشند

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل‌نیا با بیان اینکه ما گرد هم آمدیم که بگوییم قاسم هنوز زنده است، تاکید کرد: هر یک از ما باید سفیرانی برای انتقال پیام و سیره مکتب حاج قاسم باشیم.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین جواد اسماعیل نیا سه‌شنبه(۳۰ آبان) در چهارمین اجلاسیه مدیران و معاونان مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران کشور همزمان با چهارمین سالگرد قمری شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: این روزها بیش از هر زمان جبهه مقاومت و مظلومان به یاد شهید سلیمانی است.

معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران کشور با اشاره به اینکه تقارن این اجلاسیه با سالگرد حاج قاسم حاکی از هدف بلندتری دانست که تجدید عهد و پیمان حوزه های علمیه خواهران کشور با سیدالشهدای جبهه مقاومت و اعلام حمایت از مردم مظلوم غزه است که تحت شدیدترین ظلم‌ها قرار دارند.

وی با بیان اینکه ما گرد هم آمدیم که بگوییم قاسم هنوز زنده است؛ تاکید کرد: هر یک از ما باید سفیرانی برای انتقال پیام و سیره مکتب حاج قاسم باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان هم با بیان اینکه حاج قاسم در دو محور شهرت و محبوبیت خیلی جلوه کرد؛ افزود: او در حالی مشهور شد که به شدت از شهرت متنفر بود و اصلاً دنبال آن نبود اما خدا او را مشهور کرد.

وی با افزودن این مطلب که محبوبیت از مشهوریت او بالاتر است؛ محبوبیت حاج قاسم را نتیجه دانایی، زیرکی و باهوشی دانست و افزود: او در فهم و درک و تحلیل در هر صحنه ای که ورود می کرد تراز اول بود.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی اظهار کرد: دوم اینکه  مواظب بود در همه صحنه های زندگی به خدا به عنوان یک ناظر قوی توجه داشته باشد.

وی درباره دیگر ویژگی‌های حاج قاسم اظهار کرد: در اوج اقتدار نظامی اما آه مظلوم او را متلاطم می کرد و حاج قاسم امر رهبری را بر هر چیزی ترجیح می‌داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha