بیانیه پایانی اجلاس مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران _ آذر ۱۴۰۲

مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران در بیانیه‌ای ضمن حمایت همه جانبه از مردم مظلوم و ستمدیده غزه، از مردم ایران اسلامی که نقش‌آفرینان جدی در اداره امور کشور هستند، جهت حضور پرشور در انتخابات دعوت به عمل آوردند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، بی‌شک برگزاری نشست مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران فرصتی برای اشتراک اندیشه‌ها و بازیابی انگیزه‌ها جهت تحقق اهداف بلند این نهاد مقدس با محوریت اقامه کلمه توحید است.

مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران در بیانیه‌ای ضمن حمایت همه جانبه از مردم مظلوم و ستمدیده غزه، از مردم ایران اسلامی که نقش‌آفرینان جدی در اداره امور کشور هستند، جهت حضور پرشور در انتخابات دعوت به عمل آوردند.

متن بیانیه به این شرح است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

«فَلا تَهِنُوا وَ تَدْعُوا إِلَی السَّلْمِ وَ أَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ وَ اللَّهُ مَعَکُمْ وَ لَنْ یَتِرَکُمْ أَعْمالَکُمْ؛ مبادا در مبارزه کوتاهی کنید و به دشمن پیشنهاد سازش دهید. شما بالاترید چون خدا با شماست و مطمئن باشید نتیجه مقاومت را بی‌کم و کاست به شما می‌دهد». (آیه ۳۵ سوره محمد)

هفته بسیج، در حقیقت فرصتی برای ارائه حرکت عظیمی است که به وسیله امام بزرگوار راحل، در این کشور پایه‌گذاری شد و این حرکت، در این منطقه اسلامی و دینی، برای دیگر ملتها هم ان‌شاءاللَّه الگو و سرمشق خواهد شد.(رهبر معظم انقلاب)

۴۴ سال از تأسیس بسیج مستضعفین با فرمان امام خمینی (ره) در ۵ آذر ۱۳۵۸ می گذرد و امروز آن نهال کاشته شده به دست امام روح الله، تبدیل به شجره طیبه تنومند، ستبر، ولایتمدار، دشمن شناس و حماسه سازی شده است که نه تنها در گزند ناملایمات و سختی ها در آماج توطئه ها، جنگ، تحریم ها، تهدیدها و فتنه ها، استوارتر و بالنده تر شده، بلکه سایه پربرکت خود را بر سر مظلومان جهان گسترده است.

امروز در فضایی که مستکبران عالم، از همه خط قرمزهای ارزش های الهی و کرامت انسانی به ویژه علیه مردم مظلوم فلسطین عبور کرده اند و رژیم کودک کُش صهیونیستی با حمایت شیطان بزرگ و اذناب آن، نسل کشی را پیشه این روزهای خود ساخته، نعمت وجود بسیج بیش از هر زمان دیگری، پررنگ و مایه نگرانی جهانخواران دشمن بشریت، شده است.

مدیران و مسئولان ستادی و استانی حوزه های علمیه خواهران نیز ضمن محکوم کردن اقدامات بی شرمانه و وحشیانه رژیم صهیونیستی، حمایت همه‌جانبه خود را از مردم مظلوم غزه و گروه‌های مقاومت اعلام می‌دارند.

همچنین در ایامی قرار داریم که شاهد آغاز فرآیند دو انتخاب مهم فراروی ملت بزرگ ایران یعنی انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی هستیم. رویدادهایی که در یکی از آنها برگزیدگان ملت در تعیین ولی فقیه و کشتی‌بان امت اسلامی در مقابل طوفان‌های سهمگین شرق و غرب مشخص خواهند شد و در دیگری نمایندگانی که عصاره فضائل انقلابی ملت خواهند بود تا بتوانند هوشیار و بی‌اعتنا به کانون‌های قدرت و فساد و موریانه‌های نفوذ داخلی و خارجی برای استفاده از ثروت سرشار کشور در راه صلاح دنیا و آخرت اقشار مختلف گام بردارند، تعیین خواهند شد.

حال کشور در شرایطی در آستانه انتخابات قرار گرفته که دشمن در سال‌های اخیر تمام تلاش خود را در یک جنگ روانی برای دلسرد کردن مردم در عرصه انتخابات انجام داده است اما جرقه‌های ابتدایی نشان می‌دهد این بار نیز این حربه‌ها با شکست روبرو شده و مردم دوباره نقشی مهم در اداره امور کشور ایفا خواهند کرد.

مدیران و معاونان حوزه‌های علمیه خواهران که از استان‌های سراسر کشور همزمان با سالگرد قمری شهادت سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر کرمان، زادگاه و مزار سیدالشهدای مقاومت، گرد آمده‌اند، هم‌پیمان می‌شوند تا با نصب العین قرار دادن فرمایشات امام راحل رضوان الله تعالی علیه و رهنمودهای رهبر عظیم‌الشأن و فرزانه انقلاب اسلامی راه آن شهید را در دفاع از آزادی قدس شریف و دفاع از جبهه مقاومت تا پیروزی نهایی خون بر شمشیر ادامه دهند و با تمام توان و بسیجی‌وار در راه خدمت به امت اسلامی و ایجاد زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو، حرکت کنند تا زمینه اقتدار نظام اسلامی و ان‌شاءالله ظهور منجی عالم بشریت را فراهم آورند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha