حضور امام جمعه زاهدان در جمع طلاب مدرسه علمیه حضرت نرجس(سلام الله علیها)

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان در جمع طلاب مدسه علمیه حضرت نرجس (سلام الله علیها) زاهدان حضور یافت.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، همزمان با ایام شهادت بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها)، طلاب حوزه علمیه حضرت نرجس(سلام الله علیها) میزبان حجت الاسلام والمسلمین محامی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان بودند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین محامی، ضمن تسلیت ایام با بیان حدیثی نورانی از  حضرت زهرا(سلام الله علیها) مجلس را زینت بخشیده و بیان داشت: با توجه به حدیث «من اصعد الی الله خالص عبادته، اهبط الله عزوجل له افضل مصلحته» عبادت خالصانه، برترین مصلحت را برای انسان رقم می زند و هر کس عبادت خالصانه خود را به درگاه خدا بالا فرستد، خداوند عزوجل بهترین چیزی که به صلاح اوست برایش فرو می فرستد.

وی در ادامه با بررسی واژگان این حدیث، شرحی از حدیث را بیان کرد و با تاکید بر سیره حضرت زهرا(سلام الله علیها) و تأسی از  ایشان، طلاب را به خلوص نیت در کارها و عبودیت خالصانه، دعوت نمود و افزود: این بانو در یک دوره کوتاه زندگی، در دفاع از ولایت و تربیت  فرزندان، چنان تأثیرگذار بودند و نسلی را پروراندند که تا قیامت می درخشند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان در پایان با این دعا که خداوند متعال دست ما و نسل ما را از دامن حضرت زهرا (سلام الله علیها) کوتاه نکند و شفاعت این عزیز را شامل حال ما نماید برای طلاب آرزوی موفقیت کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha