فاطمه زهرا(س)، الگو و حجت خدا برای تمام انسان‌ها است

خانم میرزایی در جمع اساتید و طلاب گفت: فاطمه زهرا (سلام‌الله‌علیها)، الگو برای تمام انسان‌ها و حجت خدا بر امامان معصوم(علیهم‌السّلام) و تمامی بشر است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، مراسم شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور کادر،اساتید و طلاب در مدرسه علمیه فاطمه بنت اسد(س) برگزار شد.

خانم اعظم میرزایی، فرمانده پایگاه و مبلغ فعال مدرسه علمیه فاطمه بنت اسد(س) در ابتدای سخنان خود بیان کرد: تسلیت عرض می‌کنیم شهادت اُمُّ الأئمه حضرت صدیقه کبری را خدمت مولایمان امام‌زمان(ع)، رهبر بزرگوار و همه شما بزرگوارانی که در مجلس حضور دارید. ان‌شاء‌الله که دعای امام‌زمان(ع) صاحب مجلس شامل حال همه‌ ما باشد.

وی تصریح کرد: شخصیت زهرای اطهر(س)، در ابعاد سیاسی و اجتماعی و جهادی، شخصیت ممتاز و برجسته ای است؛ به طوری که همه زنان مبارز و انقلابی و برجسته و سیاسی عالم، می توانند از زندگی کوتاه و پُرمغز او درس بگیرند، زنی که در بیت انقلاب متولِّد شد و تمام دوران کودکی را در آغوش پدری گذراند که در حال یک مبارزه عظیم جهانی فراموش نشدنی بود.

وی افزود: حضرت زهرا(س)، تلاش‌ها و مجاهدت‌های زیادی در زندگی اجتماعی از خود نشان دادند که برخی از آنها موارد زیر است: ۱. دفاع از امام معصوم تا پای جان؛ ۲. ظلم‌ستیزی و دفاع از حق ۳.مقام خضوع و عبادت در برابر خداوند؛ ۴. مقام والای علمی؛ ۵. رعایت حقوق فرزندان و همسر ۶. سازش با سختی‌هابا توجه به اینکه تنها شناختن ابعاد نورانی شخصیت ایشان برای اصلاح جامعه و سیر به سمت تعالی کافی نیست و نظر به اینکه وظیفه مداری ایجاب می‌کند.

خانم میرزایی در پایان اظهار داشت: فاطمه زهرا(س)، الگو برای تمام انسان‌ها و حجت خدا با امامان معصوم(علیهم‌السّلام) و تمامی بشر است، با معرفی ابعاد اخلاقی و شخصیتی ایشان، می‌توانیم وظایف خود را در این راه بهتر بشناسیم و طبیعتا به وظایف خود به نحو شایسته تری عمل کنیم، یکی از ابعاد شخصیتی حضرت زهرا(س) معرفت به امام و دفاع از ایشان، حتی در سخت‌ترین شرایط است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha