جلوگیری از توطئه سکولار کردن حوزه از جمله رسالت های اصلی بسیج روحانیون است

مسئول بسیج طلاب استان سمنان در جمع طلاب مدرسه علمیه فاطمیه گرمسار عنوان کرد: یکی از رسالت های اصلی بسیج طلاب و روحانیون، استفاده از توان حوزه ها در تمام ابعاد و در صحنه بودن طلاب و جلوگیری از نقشه سکولار کردن حوزه است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، به مناسبت هفته بسیج، نشستی بصیرتی با حضور حجت الاسلام و المسلمین سادین مسئول بسیج طلاب استان سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین تیموریان نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه گرمسار، در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سادین ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و لزوم الگو پذیری از ایشان، گفت: فاطمه زهرا (س) منبع خیر کثیر حضرت رسول(ص) می فرمایند: مَنْ أصْعَدَ إلی اللّهِ خالِصَ عِبادَتِهِ، أهْبَطَ اللّهُ عَزَّوَجَلَّ لَهُ أفْضَلَ مَصْلَحَتِهِ؛ (هرکس عبادات و کارهای خود را خالصانه برای خدا انجام دهد، خداوند بهترین مصلحت‌ها و برکات خود را برای او تقدیر می نماید.)

وی افزود: حضرت زهرا(س) الگو و تراز برای حج الله است. همین یک جمله حضرت برای ما کفایت می کند و این سخن ایشان باید فلسفه تمام فعالیت‌های طلاب و بسیجیان باشد.

مسئول بسیج طلاب استان سمنان افزود: توفیق داریم برای مذهب و مکتب و نظام انقلاب اسلامی که مقدمه ظهور است، منشأ اثر باشیم، برای این منظور باید طلبه ای در تراز حوزه انقلابی باشیم، انقلابی که بطن آن حوزه است.

وی خاطرنشان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری رسالت ما به عنوان بسیجی و طلبه انقلابی سنگین است و نباید عرصه را خالی کنیم. امروز نسل جوان، خانواده و سبک زندگی اسلامی مورد حجمه است، اگر هرکدام از ما بتوانیم دست چند جوان و نوجوان را بگیریم بسیار مهم و مؤثر است.

 حجت‌الاسلام والمسلمین سادین در مورد نقشه دشمن در خصوص حوزه های علمیه، افزود: تمام هدف این بود که حوزه‌های علمیه به سمت سکولار شدن پیش برود و کاری به نظام و سیاست نداشته باشند. دشمن ضعف های ما را خوب شناسایی و بر طبق ان دقیق برنامه ریزی می کند. 

وی در خصوص خنثی سازی این طرح دشمن، بیان داشت: در همین راستا، یکی از رسالت های اصلی بسیج روحانیون همین انسجام بخشی و استفاده از توان حوزه ها درتمام ابعاد و در صحنه بودن طلاب و روحانیون و جلوگیری از نقشه سکولار کردن حوزه است.

در پایان این برنامه از فرمانده پایگاه بسیج اساتید ( مطهره) مدرسه علمیه فاطمیه گرمسار خانم فریدون و فرمانده پایگاه بسیج طلاب(زینبیه) این مدرسه علمیه خانم مریم حمیدی، با اهداء هدایایی تقدیر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha