دومین جلسه کارگاه تربیت مُبلغ امین در ساوه برگزار شد

دومین جلسه کارگاه تربیت مُبلغ امین با موضوع تبلیغ مؤثر در مدارس با رویکرد تلفیقی فرزندپروری، تعامل با نوجوان در مدارس و موفقیت در طرح امین در موسسه آموزش عالی ریحانة الرسول (س) ساوه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، دومین جلسه کارگاه تربیت مُبلغ امین با موضوع تبلیغ مؤثر در مدارس با رویکرد تلفیقی فرزندپروری، تعامل با نوجوان در مدارس و موفقیت در طرح امین با حضور حجت الاسلام ابوطالب فرهادی از اساتید مراکز مشاوره سماح و جمعی از طلاب مُبلغ طرح امین صبح امروز در موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانه الرسول سلام الله علیها برگزار گردید.

حجت الاسلام فرهادی با اشاره به اینکه آرامش مُبلغ یکی از رموز موفقیت او است، گفت: آرامش به معنای دفع بی قراری و مدیریت اضطراب می باشد و داشتن آرامش یکی از عوامل مؤثر در موفقیت مُبلغ امین است.

وی در ادامه افزود: مُبلغ برای داشتن آرامش لازم است که سبک ارتباطی خود را با خالق یکتا اصلاح نماید و از طریق کسب رضایت، عشق و حب خداوند، تعبد و فرمانبری، تهجد، انابه، توکل و شکرگزاری دائم و مطلق ارتباط خود را با خالق اصلاح کند.

مشاور مراکز مشاور سماح با اشاره به عامل اصلاح سبک زندگی فردی در کسب آرامش، اضافه کرد: مُبلغ برای اصلاح سبک زندگی فردی لازم است نسبت به مدیریت تغذیه، انجام آزمایش پزشکی و بررسی سلامت بدن، اصلاح خواب و ورزش توجه ویژه داشته باشد.

وی پیرامون اصلاح سبک ارتباطی مُبلغ امین خاطر نشان کرد: مبلغ در ارتباط با اعضای خانواده ضروری است جهت حل تعارض از طریق سبک گفت و گوی طرفینی و حفظ کرامت اقدام نماید.

دومین جلسه کارگاه تربیت مُبلغ امین در ساوه برگزار شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha