دومین اجلاسیه مدیران مدارس حوزه علمیه خواهران استان خوزستان برگزار شد

دومین اجلاسیه مدیران مدارس حوزه علمیه خواهران استان خوزستان با حضور معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران، مدیران و معاونین پژوهش مدارس علمیه خواهران استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران از اهواز، دومین اجلاسیه مدیران مدارس علمیه خواهران خوزستان با حضور خانم متولیان معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران، آقای اسکندری مدیرکل پدافند غیرعامل استان و معاونین پژوهش مدارس علمیه خواهران در سالن اجتماعات مدیریت حوزه علمیه خواهران خوزستان با هدف دانش افزایی مدیران و معاونین پژوهش مدارس برگزار شد.

در ابتدای این اجلاسیه، حجت الاسلام والمسلمین طاهر مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان ضمن خوش آمدگویی به مدعوین بیان کرد: ارتباط بین ستاد میانی و صف در حل مشکلات مدارس علمیه بسیار مهم است که امیدواریم با حضور معاون محترم پژوهش مرکز مدیریت، بتوانیم قدمی در این راه برداریم.

خانم متولیان معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران در این نشست با اشاره به مجاهدت بی مثال مردم خوزستان در هشت سال جنگ تحمیلی، بیان کرد: امروز سلاحی که باید به دست بگیریم، سلاح قلم است تا بتوانیم در این جنگ شناختی و مجازی که ذهن همه ما را درگیر خود کرده است حضوری مؤثرتر داشته باشیم. اگر باور کنیم ادامه جنگ تحمیلی، جنگ فرهنگی است، می بایست سلاح مناسب به دوش بگیریم و با آگاهی و پژوهش به مقابله دشمن برویم.

وی افزود: هشتمین همایش کشوری با مجوز ISC، با موضوع ملزومات، ساز و کارها و موانع تحقق الگوی سوم زن مسلمان به زودی در استان خوزستان برگزار خواهد شد.

در ادامه آقای اسکندری، مدیرکل پدافند غیرعامل استان بیان داشت: امروزه نوع تهدیدات، از تهدیدات صرف نظامی به تهدیدات سایبری گسترش پیدا کرده و لذا توجه به الزامات حوزه پدافند غیرعامل ضروری است.

آقای دکتر بهمئی از اساتید حوزه پدافند غیرعامل از دیگر سخنرانان این اجلاسیه بود و گفت: امروزه دشمن به دلیل بازدارندگی که نظام جمهوری اسلامی پیدا کرده است، تهاجمات خود را به سمت ذهن و قلب مردم از طریق فضای مجازی سوق داده است.

در حاشیه این اجلاسیه از معاونین برتر پژوهش و اعضای شورای علمی پژوهشی مدارس علمیه خواهران تقدیر به عمل آمد و از سایت و پوستر همایش ملی  ملزومات، سازوکارها و موانع تحقق الگوی سوم زن مسلمان رونمایی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha