برگزاری کارگاه تربیت مبلغ امین ویژه طلاب ساوه ای

چهارمین جلسه کارگاه تربیت مبلغ امین با حضور حجت الاسلام ابوطالب فرهادی از اساتید مراکز مشاوره سماح و جمعی از مبلغین طرح امین و مشاورین مدارس علمیه شهرستان ساوه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، کارگاه تربیت مبلغ امین با حضور حجت الاسلام ابوطالب فرهادی از اساتید مراکز مشاوره سماح و جمعی از مبلغین طرح امین و مشاورین مدارس علمیه امروز در مؤسسه آموزش عالی حوزوی ریحانه الرسول(س) ساوه برگزار شد.

حجت الاسلام فرهادی در چهارمین جلسه از کارگاه تربیت مبلغ امین به ارتباط مبلغ امین با دبیران، معلمان و اولیاء مدرسه پرداخته و گفت: مبلغ امین باید دبیران و معلمان را همکار تربیتی، آموزشی دانسته و نکات مثبتشان را تأیید نموده و رفتار منفی آنها را نادیده بگیرد.

مشاور مراکز مشاوره سماح در ادامه افزود: مبلغ طرح امین باید از سرزنش کردن به خاطر عدم همکاری دبیران پرهیز نماید و نسبت به بی توجهی و رفتار آنها قضاوتی نداشته باشد.

وی با اشاره به اینکه مبلغین امین همانند چراغی در اتاق هستند که هر کسی می تواند از نور و چراغشان استفاده کند، گفت: آن ها باید با وجود خود به دیگران آرامش داده و تلاش کنند با خادم و انتظامات مدرسه، رابطه صمیمانه داشته و به آنها احساس ارزشمندی را منتقل نمایند تا در کنار تعامل با آنها، مشکلات دانش آموزان را بهتر رفع نماید.

حجت الاسلام فرهادی در خاتمه خاطرنشان کرد: روش تعامل مبلغ امین با مدیر مدرسه به صورت کلامی نیست بلکه از طریق ایجاد مقبولیت و محبوبیت با مدیر ارتباط برقرار می نماید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha