کارگاه تربیت مدرس آشنایی با پایگاه های حدیثی
کارگاه آشنایی با پایگاه های حدیثی و پایگا های نور ویژه تربیت مدرس واحد «آشنایی با پایگاه حدیثی» و اساتید روش تحقیق

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان زنجان با هدف تربیت مدرس واحد «آشنایی با پایگاه های حدیثی» و ارتقاء مهارتی اساتید روش تحقیق، کارگاه تربیت مدرس آشنایی با پایگاه های حدیثی را در سه روز کارگاهی برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، مدیریت حوزه  علمیه خواهران استان زنجان با هدف تربیت مدرس آشنایی با پایگاه های حدیثی و ارتقاء مهارتی اساتید روش تحقیق، اقدام به برگزاری کارگاه «آشنایی با نرم افزارها و پایگاه های حدیثی شیعه» در سه روز نموده است. 

در این کارگاه که با حضور جناب آقای بنیادی، کارشناس آموزش مرکز علوم اسلامی و تحقیقات نور، در روزهای ۲۷، ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه در حال برگزاری است، نرم افزارهای حدیثی که شامل جامع الاحادیث، جامع التفاسیر، دانشنامه علوی، حدث اهل بیت، قاموس نور است  و پایگاه های حدیثی با محوریت پایگاه ابرنور، حدیث نت، نورمگز و المکتبه الشامله تدریس خواهد شد. 

در این کارگاه، کاربر پس از آموزش، موارد مهم را با همراهی استاد تمرین می کند و پژوهش های کوچک را به صورت عملی انجام خواهد داد. 

در پایان به کلیه شرکت کنندگان گواهی حضور در دوره اهدا خواهد شد و اساتیدی که حد نصاب آزمون عملی را کسب کنند مجوز تدریس واحد «آشنایی با نرم افزارها و پایگاه های حدیثی شیعه» را دریافت خواهند کرد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha