جمهوری اسلامی ایران زمینه ساز تشکیل دولت کریمه حضرت حجت است
دیدار حجت الاسلام و المسلمین فاضل با طلاب مدرسه علمیه الزهرا (س) زنجان

حجت الاسلام و المسلمین فاضل، مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور، در سفر به استان زنجان، از مدرسه علمیه الزهرا س بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه علمیه خواهران، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی فاضل، مدیر حوزه علمیه خواهران کشور، در سفر خود به استان زنجان با طلاب مدرسه علمیه الزهرا س زنجان دیدار و از فضای آموزشی مدرسه بازدید کرد. 

ایشان در این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین فاضل، ضمن اشاره به روایت «أَعِینُونِی بِوَرَعٍ وَ اجْتِهَادٍ؛ کمک کنید ما را با تقوا و اجتهاد» گفتند: اجتهاد به معنی هر نوع سختی و تلاش است. طلاب باید با تحمل هرنوع سختی و تلاش در راه دین و کسب تقوا، دین را و امام را یاری نمایند. 

مدیر حوزه علمیه خواهران کشور، در ادامه به سخن امام صادق (علیه السلام) که فرمود:«اگر من زمان امام دوازدهم را درک میکردم, با تمام وجود در خدمت ایشون بودم» اشاره و عنوان کردند: ما در زمانی زیست می کنیم که امام بالای سرمان، امام زمان است، لذا اگر خدمتی صورت گیرد، خدمت به ایشان خواهد بود. 

وی اضافه کرد: در دعای افتتاح که مرتبط به امام عصر (ارواحنا له الفداه) دارد، آمده است: اللَّهُمَّ إِنَّا نَرْغَبُ إِلَیْکَ فِی دَوْلَهٍ کَرِیمَهٍ تُعِزُّ بِهَا الْإِسْلامَ وَ أَهْلَهُ وَ تُذِلُّ بِهَا النِّفَاقَ وَ أَهْلَهُما؛ ما امید داریم به دولت کریمی. دولتی که دو خصیصه و نشونه دارد، اسلام و اهل آن را به نهایت عزت و نفاق و اهل آن را به نهایت ذلت می کشاند. هر دولتی که بتواند عزت را در اسلام بسط دهد، نمونه ای از دولت کریمه است. امروز جمهوری اسلامی، رشحه ای از دولت کریمه است که اسلام را به عزت رسانده و نفاق را در نهایت ذلت قرار داده است و اسلام را به عنوان ایده در جهان مطرح می کند. شما میبینید که به سبب جمهوری اسلامی، امثال شیخ زاکزاکی در آفریقا، حدود 20 میلیون را شیعه کرد و شش فرزندش شهید شدند. 

حجت الاسلام والمسلمین فاضل خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی در عرصه بین الملل توانسته است خفت و خواری را در آمریکا واسرائیل، که نماد جبهه کفر و نفاق است ایجاد کند. آمریکا و اسرائیلی که در جنگ شش روزه در مقابل تمام قوای نظامی و لجستیک دولتهای عربی ایستاد؛ ولی در جنگ سی و سه روز و در عصر حاضر در مسئله غزه، در مقابل یک گروه کوچک با اسحله های سبک به خواری افتاده است، همه به برکت اقدامات جمهوری اسلامی است. 

وی  با اشاره به ضرورت حضور طلاب در عرصه فرهنگی برای عزت بخشی به اسلام گفتند: در انتهاب این فراز از دعای افتتاح آمده که خدایا ما را در آن دولت،از دعوت‏ کنندگان قرار بده. یعنی در دولت کریمه باید از فرماندهان باشیم. پس هر ویژگی که برای فرمانده شدن نیاز است باید در خود ایجاد و تقویت کنیم. 

مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور در ادامه به نقش بی بدیل زن در اسلام اشاره کرده و گفتند ما نباید مرغوب تبلیغات غرب در مسئله زن باشیم. در روایات آمده اگر وجود نازنین پیامبر نبود، فلک خلق نمی شد، اما همین پیامبر واکنش هایی نسبت به دختر بزرگوارشان داشتند که نسبت به هیچ فرد دیگری انجام ندادند. حتی در قرآن خداوند خطاب به پیامبر، اجر 23 سال تبلیغ دین با تمام سختی ها و مشقت ها، مودت به نزدیکترین شخص به پیامبر از جنس مؤنث، که همانا فاطمه زهرا (سلام الله علیها) است، قرار داده شده است. این نشان دهنده جایگاه زن در دین اسلام است. 

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین فاضل، به همراه هیئت همراه، سرکار خانم متولیان، معاون محترم پژوهش مرکز، و جناب آقای محمدی زاده، رئیس اداره منابع انسانی، از فضای آموزشی مدرسه بازدید کردند و از نزدیک صحبت های طلاب را شنیدند. 

جمهوری اسلامی ایران زمینه ساز تشکیل دولت کریمه حضرت حجت است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha