دشمن بی‌رغبتی به انتخابات را در میان مردم ترویج می‌دهد 

مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان اردبیل با اشاره به برنامه‌ریزی‌های دشمنان برای انتخابات ایران، گفت: بدخواهان نظام جمهوری اسلامی در تلاش هستند تا بی‌رغبتی نسبت به انتخابات را در بین مردم رواج دهند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام‌ رسول خواسته در نشست بصیرتی مدرسه علمیه الزهرا(سلام‌الله‌علیها) خلخال، گفت: یکی از مهم‌ترین مظاهر مردم سالاری در نظام جمهوری اسلامی، مسئله انتخابات است چرا که با برگزاری انتخابات دوران جدید و سرنوشت‌سازی برای ایران اسلامی رقم می‌خورد.

وی افزود: به‌طور قطع سرنوشت کشور در یک برهه‌ زمانی در همه‌ زمینه‌ها وابسته‌ به عملی است که مردم ایران انجام خواهند داد بنابراین هر کس با رای خودش در واقع سرنوشت کشور را در همه‌ ‌مسائل عمده رقم می‌زند.

مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان اردبیل با اشاره به برنامه‌ریزی دشمن برای انتخابات پیش رو، بیان داشت: مخالفان به دنبال این هستند که رغبت و شور انتخاباتی را کم کنند، امیدواریم شرایطی فراهم کنیم که این حس مسئولیت در همه ما زنده شده و انتخابات پر شوری داشته داشته باشیم.

حجت‌الاسلام‌ خواسته تصریح کرد: حضور مردم در صحنه‌، پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی است و موجب اقتدار نظام اسلامی و اقتدار کشور می‌شود یعنی هیچ چیزی و هیچ قدرتی به اندازه‌ حضور مردم، قدرت‌افزا برای کشور نیست.

دشمن بی‌رغبتی به انتخابات را در میان مردم ترویج می‌دهد 

دشمن بی‌رغبتی به انتخابات را در میان مردم ترویج می‌دهد 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha