بررسی سیر مطالعاتی استاد صفایی حائری

سیر مطالعاتی استاد صفائی حائری و نشست انتخاباتی مدرسه علمیه بانوامین با موضوع چیستی، چگونگی و چرایی تربیت در نظام تربیتی اسلام توسط خانم ترابی کیا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، سیر مطالعاتی استاد صفائی حائری و نشست انتخاباتی مدرسه علمیه بانوامین با موضوع چیستی، چگونگی و چرایی تربیت در نظام تربیتی اسلام توسط خانم ترابی کیا و در مدرسه علمیه بانو امین تهران برگزار شد.

در این نشست استاد خانم ترابی کیا گفت: کتاب‌های استاد علی صفایی حائری با نامه‌های بلوغ شروع شده که شامل نامه‌ای است که به پسرشان نوشته‌اند. آثار ایشان مورد پسندجوانان است چون ادبیات قوی و به روز دارد که مورد پسند جوانان است. نگاه و قلم ایشان خیلی متفاوت است و می تواند ذهن جوانان را آگاه کند.همین باعث جذب جوانان می‌شود.

وی ادامه داد: الآن دوره ی زبان هنراست و با زبان هنر می‌توان خیلی مسائل راحل کرد باید یاد گرفت با زبان روز تبلیغ کرد و آقای صفایی حائری صف شکن و ساختارشکن دراین قضیه بودند.

استادترابی‌کیا در ادامه ابراز داشت: تربیت کننده جامعه زن و مادراست. البته تربیت، مشروط به عوامل متعدد است ولی مهم‌ترین عامل، مادراست.

موضوع فصل اول از آثار ایشان تولد از خود است.گام‌ها در این فصل هدف شناسی، مسیرشناسی،مبانی‌شناسی، نیازشناسی و راهبر شناسی است.

 استاد ترابی کیا در رابطه با انتخابات پپیش رو مطالبی را بیان و تاکید کرد: ما همه باید در انتخابات فعال حضور حداکثری در جامعه داشته باشیم. از جمله  قبل از رأی‌گیری حتماً نامه ۵۳ نهج البلاغه را مطالعه کنید. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha