بیانیه مدیریت حوزه علمیه خواهران استان زنجان- انتخابات ۱۴۰۲

به مناسبت انتخابات ۱۴۰۲، بیانیه مدیریت حوزه علمیه خواهران استان زنجان منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، بیانیه مدیریت حوزه علمیه خواهران استان زنجان با محوریت دعوت اقشار مختلف مردم به حضورحداکثری و پر رنگ در انتخابات، منتشر شد.

متن بیانیه بدین شرح است:

إنَّ اللَّهَ لَا یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ
سوره مبارکه رعد آیه ۱۱
رخداد مبارک انقلاب اسلامی ایران یکی از وقایع کم نظیر سده معاصر است که پس از پیروزی، سرچشمه آثار و دستاوردهایی بس شگرف در ابعاد گوناگون سیاسی، فرهنگی، اجتماعی اقتصادی و ... شد. این تحول بزرگ که دامنه آن منطقه و جهان را فراگرفت به فرموده بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی، امام خمینی (ره)«معجزه الهی در تاریخ ایران، بلکه جهان اسلام و حتی تاریخ بشریت است». بدون شک حضور حماسی و گامهای استوار مردم، شهادت طلبی و ایثارگری های آنان در فراز و فرودهای انقلاب اسلامی ذات حیات بخش این انقلاب اسلامی و معجزه الهی بودن آنرا به رخ دنیا کشاند.

اکنون در چهل و پنجمین برگ زرین انقلاب عزیزمان دوباره رسالتی عظیم بر عهده مردان و زنان سلحشور و فهیم و بصیر ایرانی است. انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی  که دو ودیعه ی انقلاب اسلامی  است را پیش رو داریم. حضور حداکثری و باشکوه مردم  که نشانه عمق اتحاد ملی و اهمیت مشارکت در سرنوشت سیاسی مملکت دارد نه تنها موجب قدرتمندی و اقتدار مجلس را فراهم می کند بلکه مهر تاییدی بر صدور الگوی موفق حکومت مردم سالاری دینی در دنیا خواهد بود.

حوزه علمیه خواهران استان زنجان ضمن  تجدید بیعت  با خون شهدای انقلاب اسلامی از صدر تا کنون  و آرمانهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و امام خامنه ای(مدظله العالی) اعلام می دارد کلیه طلاب ، اساتید، دانش آموختگان ، مبلغات بر سر صندوق های رای حاضر خواهند شد و از تمام مردان و زنان  شریف و بصیرت مدار استان زنجان پیر و جوان، اساتید، کارگران، کارمندان، اصناف و همه اقشار مردم، رای اولی های عزیز دعوت می کند با حضور حداکثری و چشمگیر خود بر سر صندوقهای رای  در روز ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ مشتی محکم بر یاوه گویی های دشمنان رذل و خفیف انفلاب اسلامی بکوبند تا امید تازه ای بر  رگهای شجره  طیبه انقلاب اسلامی ایران و مظلومین عالم خصوصا مردم مظلوم ومقتدر غزه  بجوشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha