برگزاری دوره آموزشی نگاه روانشناسی اسلامی به جعمیت و فرزندآوری

دوره آموزشی نگاه روانشناسی اسلامی به جعمیت و فرزندآوری به همت معاونت فرهنگی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران ویژه طلاب، اساتید و مشاورین در مدارس علمیه خواهران در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، خانم میرجعفری، رئیس اداره سبک زندگی و تعالی خانواده، اداره کل تهذیب و تربیت حوزه های علمیه خواهران با بیان اینکه یکی از اهداف کاری معاونت فرهنگی تبلیغی" فرهنگ سازی جمعیت و فرزندآوری" ذیل راهبرد ارتقای شاخص های فرهنگ سازی جمعیت و فرزند آوری طلاب و اساتید می باشد؛ افزود: حوزه های علمیه خواهران دراین عرصه حساس به ضرورت فرزندآوری، واقف بوده و در زمینه آگاه سازی نسل جوان برای فرهنگسازی متناسب دراین زمینه، برنامه های مختلفی را در نظر گرفته است.

وی در ادامه تصریح کرد: از این رو معاونت فرهنگی تبلیغی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، برخی محتوای مفید را در قالب دوره "نگاه روانشناسی اسلامی به جمعیت و فرزند آوری" در سامانه سیما / معاونت فرهنگی / فرهنگسازی جمعیت و فرزندآوری بارگذاری کرده است.

خانم میرجعفری خاطرنشان کرد: طلاب، مشاوران و علاقمندان می­توانند این دوره را از تاریخ 20 اسفند 1402 در سامانه سیما ملاحظه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha