ما روی منافع، امنیت ملی و تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی ایران تا پای جان ایستاده‌ایم

سرهنگ فرهنگ دوست در جمع اساتید و طلاب گفت: پیام این اقدام به دشمنان ملت ایران این است که ما روی منافع، امنیت ملی و تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی ایران تا پای جان ایستاده‌ایم و ذره‌ای در این موضو ع مصالحه، عقب ‌نشینی یا معامله ای نخواهیم داشت، این نکته‌ای است که تمام سران جبهه کفر باید بر سر آن به نتیجه رسیده باشند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، نشست بصیرتی سیاسی با موضوع تحلیل مسائل سیاسی روز با حضور سرهنگ، پاسدار سپاه ناحیه شاهرود جناب آقای فرهنگ دوست در مدرسه علمیه فاطمه بنت اسد(س) برگزار گردید.

 سرهنگ فرهنگ دوست در ابتدای سخنان خود بیان کرد: در چند شب گذشته در انتقام از حمله تروریستی اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی ارتش جمهوری اسلامی ایران حملات گسترده ی پهپادی و موشکی علیه اسرائیل را انجام داد.

وی افزود: اقدام مقتدرانه و شجاعانه چند شب گذشته سپاه پاسداران و هوافضای این نیرو پیام هایی را هم برای دشمنان و هم برای دوستان ملت ایران داشته، پیام این اقدام به دشمنان ملت ایران این است که ما روی منافع، امنیت ملی و تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی ایران تا پای جان ایستاده‌ایم و ذره‌ای در این موضوع مصالحه، عقب ‌نشینی یا معامله ای نخواهیم داشت، این نکته‌ای است که تمام سران جبهه کفر باید بر سر آن به نتیجه رسیده باشند.

وی تصریح کرد: این اقدام شب نشان داد که اقتدار جمهوری اسلامی ایران یک اقتدار مثال زدنی است، فاصله مبدا تا مقصد موشک‌ های ما بیش از ۱۷۰۰ کیلومتر بود و این نشان داد که ما از اقتدار مثال زدنی برخورداریم که در طول تاریخ این اقدام بی‌نظیر بوده. در نتیجه پیام این اقدام برای دشمنان ملت ایران ناامیدی، یاس، شکست و برای دوستان ملت ایران‌ صلح، دوستی و امنیت است.  

سرهنگ، پاسدار فرهنگ دوست نقش آمریکا در ایجاد تنش کنونی را بیش از اندازه پررنگ توصیف کرد و خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ ها در ترغیب، تشویق و پشتیبانی از رژیم جنایتکار صهیونیستی نقش بزرگی داشتند، اگر همکاری و حمایت آنها نبود شاید رژیم صهیونیستی هیچگاه به خود جرات نمی‌داد که کنسولگری یک کشور را مورد حمله قرار دهد، به نظر ما آمریکایی‌ ها خود عامل اصلی این جنایت‌ها هستند و اکنون باید بپذیرند که اگر دست از این رفتار ها برندارند متضرر اصلی خودشان هستند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha