جهانیان قدرت بالای دفاعی جمهوری اسلامی ایران را نظاره کردند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک تصریح کرد: در جریان عملیات وعده صادق، همه جهان، قدرت بالای دفاعی جمهوری اسلامی ایران را به نظاره نشستند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی طی سخنانی در جمع کارکنان و اعضای تشکل‌های بسیج دانشجویی دانشگاه اراک با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: سپاه پاسداران با این اقدام بزرگ، چندین لایه امنیتی رژیم صهیونیستی را که از حمایت ابرقدرت‌های جهان برخوردار است را درهم شکست و صدمات جبران‌ناپذیری به مراکز راداری و استقرار تسلیحات نظامی به خصوص محل استقرار هواپیماهای اف ۳۵ صهیونسیت‌ها وارد کرد.

وی انتقام سخت سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی را قابل تقدیر دانست و افزود: در جنگ جهانی دوم که متفقین کشور ما را اشغال کرده بودند حتی یک تیر از سوی ارتش ایران به اشغالگران شلیک نشد.

امام جمعه اراک خاطرنشان کرد: کشورمان دست کم در طول سه قرن اخیر نیروهای مسلحی به قدرتمندی دلاورمردان سپاه پاسداران، ارتش و فراجا به خود ندیده و این ها همه الطاف خداوند است که به ما ارزانی داشته و باید شکرگزار باشیم.

وی، ولایت فقیه را ستون فقرات و عامل وحدت در نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: پشتیبانی و حمایت از مقام معظم رهبری و پیروی از منویات ایشان رمز حفاظت از ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است، که آحاد جامعه باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در ادامه دانشجویان را پایه‌های تحول و امید کشور دانست و ابراز داشت: انگیزه‌های دینی و انقلابی برای رشد و توسعه کشور باید تقویت شود.

وی افزود: تربیت نیروی انسانی توانمند، کادرسازی حکیمانه برای کشور و مهارت آموزی از مهمترین نیازهای کشور است که نقش دانشگاه‌ها در تامین آنها بیشتر از دیگر بخش‌ها است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha