حوزه علمیه خواهران اصفهان همواره در تلاش است تا زمینه را برای رشد اخلاقی و تهذیبی طلاب فراهم کند

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران استان اصفهان گفت: حوزه علمیه خواهران همواره در تلاش است تا با برگزاری برنامه‌های مختلف، زمینه را برای رشد اخلاقی و تهذیبی طلاب فراهم کند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران کشور، ملیحه فلاحیان‌بیشه، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان اصفهان در گفت‌وگوی اظهار کرد: حوزه علمیه خواهران استان اصفهان در راستای گسترش معارف اهل‌بیت(علیهم السلام) و با تأکید بر اخلاق و تهذیب در بین طلاب خواهر، بیش از ۷۰۰ جلسه اخلاق فرهنگی در طول شش ماهه اول سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ برگزار کرده است.

وی در ادامه گفت: این جلسات اخلاقی در ۴۸ مدرسه علمیه استان و با حضور کلیه طلاب در حال تحصیل در موضوعات اخلاق فردی، اخلاق اجتماعی، اخلاق در خانواده، تهذیب نفس، اخلاق قرآنی و سبک زندگی طلبگی و ...برگزار شده است.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان اصفهان افزود: لازم به ذکر است که جلسات اخلاق فرهنگی در محضر اساتید متخلق و برجسته حوزوی به صورت هفتگی و در طول سال توسط کلیه مدارس علمیه خواهران اجرا می‌گردد.

فلاحیان بیشه در ادامه به برگزاری جلسات مجازی اخلاق به صورت آفلاین و آنلاین اشاره کرد و گفت: این جلسات نیز در راستای برنامه‌های تربیتی، تهذیبی و فرهنگی حوزه علمیه خواهران برگزار می‌شود و مورد استقبال طلاب قرار گرفته است.

وی در پایان، بر اهمیت ارتقاء طلاب در ساحت تهذیب و تربیت تأکید کرد و گفت: حوزه علمیه خواهران اصفهان همواره در تلاش است تا با برگزاری برنامه‌های مختلف، زمینه را برای رشد اخلاقی و تهذیبی طلاب فراهم کند.

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha