بین برادران و خواهران در مرکز خدمات حوزه‌های علمیه مساوات برقرار شود

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین گفت: مرکز خدمات حوزه های علمیه مثل حوزه یک مرکز علمی و فرهنگی است و در کنار خدماتی که برای طلاب حوزه های علمیه دارد باید مسیر را برای پیشرفت طلاب از حیث علمی نیز فراهم کند.

به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه خواهران قزوین، حجت الاسلام والمسلمین کاظملو در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین حسنی بازرس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور گفت: مرکز خدمات حوزه قزوین تعامل بسیار بالایی با حوزه خواهران دارد و هر جا مشکلی بود یا در خواستی داشتیم با دیده منت درخواست ما را پذیرفتند و مشکلات را حل کردند.

مدیر حوزه علمیه خوهران استان قزوین افزود: تنها درخواستی که از مرکز خدمات حوزه های علمیه داریم مساوات بین طلاب برادر و خواهر در امور مرکز خدمات است و خدماتی که به برادران داده می شود به خواهران نیز تعلق بگیرد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین حسنی گفت: حوزه علمیه خوهران نیروهای بسیار موثر وقوی در عرصه علم آموزی و تبلیغ دین مبین اسلام دارد و مرکز خدمات پیگیر حقوق خوهران نیز می باشد ، و این مرکز به فرمایش مقام معظم رهبری تشکیل شد تا پاره ای از مشکلات جاری طلاب را کم کند و در خدمت طلاب باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha