تبیین و روشنگری در فضای مجازی و حقیقی توسط حوزه علمیه خواهران

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارحال و بختیاری در جلسه قرارگاه تبیین استان با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته توسط طلاب مدارس علمیه خواهران استان گفت: الحق و الانصاف حوزه علمیه خواهران در این دهه ولایت جهت تبیین و روشنگری درفضای مجازی و حقیقی زحمات بسیاری کشیدند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، جلسه قرارگاه تبیین استان چهارمحال و بختیاری با حضور حجت الاسلام نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد و اعضای این ستاد در محل سالن جلسات دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

در این جلسه، اعضای قرارگاه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته ارائه نمودند و با اعضای شهرستان نیز به صورت وبیناری ارتباط برقرار شد.

پس از ارائه گزارش توسط اعضای استان و شهرستان، حجت الاسلام حسینی صدر ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت‌گرفته و با اشاره به فعالیت‌های بانوان درخصوص جهاد تبیین گفت: الحق و الانصاف حوزه علمیه خواهران در این دهه ولایت، جهت تبیین و روشنگری در فضای مجازی و حقیقی زحمات بسیاری کشیده‌اند.

وی افزود: بسیج طلاب نیز در این زمینه تعاملی سازنده و کارآمد دارند که زحمات آنها قابل تقدیر است و از آنها تشکر می کنم و امیدوارم در انتخابات نیز همینطور پرشور ‌در صحنه باشند.

 تبیین و روشنگری در فضای مجازی و حقیقی توسط حوزه علمیه خواهران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha