جلسه هیئت امنا مدرسه علمیه فاطمةالزهرا(س) شهر بن برگزار شد

جلسه هیئت امنا مدرسه علمیه فاطمةالزهرا(س) شهر بن با حضور اعضا و به میزبانی رئیس هیئت امنا مدرسه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، حجت الاسلام زارع، سرپرست حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری با حضور در دفتر امام جمعه شهر بن، در جلسه هیئت امنای مدرسه علمیه فاطمةالزهرا(س) بن شرکت کرد.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام بهرامی، رئیس هیئت امنا و امام جمعه شهر بن، ضمن عرض خوش آمد و شرح مختصری از وضعیت مدرسه گفت: بن شهری علم خیز است و زمینه طبیعی خوبی برای مسائل دینی در این شهر فراهم است.

حجت الاسلام مختاری، رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه استان و عضو هیئت امنا مدرسه نیز ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از حجت الاسلام زارع گفت: با توجه به ظرفیت بالای شهرستان بن، مقصود ما این است که سطح عالی حوزه علمیه خواهران در بن ایجاد شود.

در ادامه حجت الاسلام زارع، با اشاره به نقش مهم هیأت امنای مدارس در مسائل مختلف، گفت: حمایت، تقویت و بهرهگیری از ظرفیت هیئت امنای مدارس علمیه، جزء برنامه‌های محوری مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران است.

وی اظهار داشت: حوزه خواهران یک مجموعه کم هزینه و پرتلاش است و این از صفات مؤمنین است و ما باید از این ظرفیت خواهران برای تأثیر روی آحاد مردم و حضور حداکثری در انتخابات استفاده کنیم.

در پایان جلسه حجت‌الاسلام زارع از عنایت ویژه و دغدغه‌مندی امام جمعه و اعضای هیئت امنا نسبت به حوزه علمیه خواهران تقدیر و تشکر کرد.

پس از پایان جلسه، به اتفاق اعضای حاضر در جلسه، از ساختمان قدیم و پروژه جدید مدرسه بازدید به عمل آمد.

جلسه هیئت امنا مدرسه علمیه فاطمةالزهرا(س) شهر بن برگزار شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha