مصاحبه طلاب استعداد برتر در عرصه‌های تبلیغ و پژوهش استان اصفهان برگزار شد

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان اصفهان گفت: پس از بررسی پرونده تبلیغی و پژوهشی ۴۴ طلبه از مقاطع ۲و۳و۴، تعداد ۳۲ نفر به مرحله مصاحبه علمی راه پیدا کردند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، بهاری معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، هدف از طرح مصاحبه علمی طلاب را شناسایی و حمایت از طلاب با استعداد برای فعالیت در عرصه‌های پژوهشی و فرهنگی عنوان کرد.

وی گفت: منابع مصاحبه علمی در عرصه پژوهش و تبلیغ شامل دو درس از دروس اصلی آخرین مقطع تحصیلی اتمام یافته یا دروس اصلی مقطع جاری است که در دوره‌های عمومی یکی از آن‌ها از میان فقه و اصول و دیگری از بین دروس فلسفه، کلام، تفسیر و حدیث به انتخاب طلبه و در رشته‌های تخصصی یکی از آن‌ها از میان فقه و اصول و دیگری از بین دروس اصلی آن رشته به انتخاب طلبه است.

خانم بهاری اظهار کرد: مبلغین و پژوهشگران شرکت کننده در صورت قبولی در مصاحبه علمی، به مصاحبه تخصصی دعوت خواهند شد.

وی اظهار کرد: مصاحبه تخصصی عرصه تبلیغ، سنجشی است که با هدف شناسایی صلاحیت های علمی و توان و مهارت تبلیغی و فرهنگی طلبه انجام می‌شود. در این مصاحبه، با محور قرار گرفتن یکی از فعالیت‌های تبلیغی معتبر بر اساس دستورالعمل احراز استعدادبرتر در عرصۀ تبلیغ و امورفرهنگی، صلاحیت ها و توان و مهارت تبلیغی و فرهنگی واجدین شرایط این عرصه با توجه به فعالیت‌های صورت گرفته سنجیده می‌شود.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان اصفهان گفت: مصاحبه تخصصی عرصه پژوهش با هدف شناسایی صلاحیت‌های علمی و توان و مهارت پژوهشی ناظر به فعالیت‌های ارائه شده انجام می‌شود. در این مصاحبه یکی از فعالیت‌های پژوهشی مکتوب طلبه، محور مصاحبه قرار می‌گیرد.

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha