نشست توجیهی ثبت و تائید فعالیت‌های فرهنگی‌تبلیغی مبلّغین در سامانه‌ی نجم برگزار شد

نشست توجیهی ثبت و تائید فعالیت‌های فرهنگی‌تبلیغی مبلّغین در سامانه‌ی نجم، ویژه معاونین فرهنگی‌تبلیغی مدارس علمیه خواهران استان اصفهان با سخنرانی مرتضی برگستـان مدیرکل اداره شبکه‌سازی و راهبری فرهنگی‌تبلیغی به صورت برخط برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، نشست توجیهی ثبت و تائید فعالیت‌های فرهنگی‌تبلیغی مبلّغین در سامانه‌ی نجم، ویژه معاونین فرهنگی‌تبلیغی مدارس علمیه خواهران استان اصفهان با سخنرانی مرتضی برگستـان مدیرکل اداره شبکه‌سازی و راهبری فرهنگی‌تبلیغی به صورت برخط برگزار شد.

وی در ابتدای این نشست بیان کرد: به منظور ساماندهی اطلاعات مربوط به هر طلبه مشغول به تحصیل در حوزه علمیه خواهران، سامانه مجزایی با نام سامانه نجم حوزه علمیه خواهران najm.whc.ir در اختیار داوطلبان قرار گرفته تا این افراد بتوانند اطلاعات هویتی، خانوادگی، محل سکونت و ... خود را در سایت نجم حوزه علمیه ثبت نمایند.

مدیرکل اداره شبکه‌سازی و راهبری افزود: در واقع با درج اطلاعات درخواست شده تمامی مشخصات هر طلبه مانند سوابق تحصیلی، شغلی، تعداد مهارت‌های کسب شده و ... در سامانه نجم حوزه علمیه خواهران قابل مشاهده می‌باشد.

برگستان گفت: از جمله مزیت‌های سامانه نجم این است که اطلاعات مُبلغ فراخوان گشته و متصل به مرکز خدمات می‌باشد.

وی در ادامه پیرامون زمان و نحوه ثبت گزارشات مبلغین گفت: زمان ثبت گزارشات به صورت ماهانه انجام خواهد شد و از مزایای این سامانه این است که کلیه فعالیت‌ها ار جمله کنشگری‌های مجازی هم قابل ثبت می‌باشد که براساس میزان فعالیت تبلیغی مُبلغ و تایید آن از طرف معاون فرهنگی مدرسه و استان، مُبلغ می‌تواند از حمایت نهادهای حمایتی از جمله مرکز خدمات و سامانه امین برخوردار گردد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به این که کلیه اطلاعات طلبه و مبلّغ جهت ارجاع به سایر ارگانها از جمله آموزش و پرورش از طریق این سامانه انجام می گیرد، لذا شایسته است طلبه اطلاعات خود را در هر سه حیطه آموزش، پژوهش و تبلیغ در این سامانه به‌روز رسانی نماید.

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha