نشست مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با اعضای نهادهای حوزوی و جمعی از روحانیون استان چهارمحال و بختیاری

در سومین روز از سفر مدیر حوزه های علمیه خواهران و هیئت همراه به استان چهارمحال و بختیاری، نشستی با اعضای نهادهای حوزوی و جمعی از روحانیون استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، در سومین روز از سفر حجت الاسلام والمسلمین فاضل، مدیر حوزه های علمیه خواهران به استان چهارمحال و بختیاری، نشستی با اعضای نهادهای حوزوی و جمعی از روحانیون استان چهارمحال و بختیاری، در محل مدیریت حوزه علمیه خواهران استان برگزار شد.

در ابتدای این نشست، حجت الاسلام والمسلمین فاضل مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور ضمن تشکر از قبول دعوت حضار برای برگزاری این نشست، گفت: ما در سفرهای استانی بنا داریم از ظرفیت های خوبی که حوزه های علمیه خواهران و برادران دارند در راستای دینی کردن جامعه و زدودن شبهات، با هم افزایی و به توان رساندن همت های موجود در حوزه های علمیه، به خوبی استفاده کنیم و سدی در مقابل حرکت تهاجمی دشمن ایجاد کنیم.

وی در ادامه با اشاره به فرصت مغتنم اوقات فراغت طلاب در طول سال، افزود: ما می توانیم در ایام اوقات فراغتی که در طول سال برای طلاب وجود دارد، از ظرفیت طلاب خواهر و برادر با ارائه طرح های مناسب و با هم افزایی به نتیجه مطلوب برسیم.

پس از سخنان مدیر حوزه های علمیه خواهران، هر یک از حاضرین در جلسه، به بیان نکات، پیشنهادات و دغدغه های مربوط حوزه های علمیه استان پرداختند.

در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین فاضل از حضار در جلسه بابت بیان نکات و پیشنهادات کاربردی که بیان شد تشکر نمود و افزود: انتظار حل همه مسائل و مشکلات توسط ستاد، مقداری تحقق آن را بعید می کند بلکه باید از ظرفیت های استان به خوبی استفاده کرد؛ همانگونه که برخی از مشکلات و مسائل در برخی از استان ها با همکاری و استفاده از ظرفیت استانی به خوبی حل شد؛ لذا درخواست داریم که ایده ها و پیشنهادات ارائه شود و ما هم به سهم خودمان پیگیری و عمل خواهیم کرد.

مدیر حوزه های علمیه خواهران در ادامه گفت: به عنوان مثال یکی از معضلاتی که در این سفر با آن مواجه شدم، بحث بیماری های صعب العلاج برخی بانوان بود که باید فکری برای آن کرد چون در حال تبدیل به یک اپیدمی جدی برای بانوان می شود که می توان از ظرفیت خیرین و کمک دستگاه ها این مشکل را حل کرد.

وی در ادامه با اشاره به آمار طلاق، گفت: درخصوص طلاق هم متأسفانه آماری که داریم آمار خوبی نیست و باید فکری شود و همین جلسات جای فکر و حل این موضوعات است و لذا امیدواریم این نوع جلسات ادامه و تداوم داشته باشد.

نشست مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با اعضای نهادهای حوزوی و جمعی از روحانیون استان چهارمحال و بختیاری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha