برگزاری آئین تودیع و معارفه مدیر مدرسه علمیه الزهرا س زنجان
آئین تودیع و معارفه مدیر مدرسه علمیه الزهرا س زنجان

آیین تودیع و معارفه مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) زنجان با حضور حجت الاسلام والمسلمین محدر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، آیین تودیع و معارفه مدیر جدید مدرسه علمیه الزهرا (س) زنجان با حضور حجت‌ الاسلام والمسلمین محدر، مدیر حوزه علمیه خواهران استان زنجان و در شبستان مسجد عباسقلی خان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محدر, مدیر حوزه علمیه خواهران استان زنجان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ارزشمند سرکار خانم اسمعیلیان، مدیر سابق مدرسه علمیه الزهرا (س)، راز موفقیت حوزه علمیه خواهران را وجود روحیه جهادی در مدیران مدارس خواند و گفت: این روحیه جهادی  برخاست از علقه و تعصب مسئولان مدارس نسبت به معارف دینی است.

وی در معرفی مدرسه علمیه الزهرا س، به عنوان قدیمی ترین مدرسه علمیه خواهران در استان، اشاره کرد: این مدرسه در مدت تأسیس خود منشأ خیرات و برکات بسیاری در استان بوده است. عمده مدیران و کادر سایر مدارس فارغ التحصیل همین مدرسه هستند. اولین نشریه علمی-پژوهشی کشور با تلاش این مدرسه به ثمر نشست. اولین ثمن ثبت شده در استان به نام این مدرسه است. حتی در پذیرش هم، با توجه به امکانات کم مدرسه، همیشه وضعیت مطلوبی داشته است.

مدیر حوزه علمیه خواهران در ادامه با اشاره به جنایات خونبار رژیم غاصب صهیونیستی در غزه و جنوب لبنان، این جنایات را برآمده از برخورد نرم افزاری و ایدئولوژیکی بین جبهه اسلامی و جبهه غربی دانست و افزود: امروز نبرد حاکم، نبرد نرم افزاری است. برخود سخت نیز ناشی از برخورد نرم است. امروز کار اصلی غرب ایجاد تنش بوده و مهمترین ابزار در تحقق این هدف، تفکیک علوم انسانی از معارف و مفاهیم الهی است. در این علوم پوپولیستی، تنها عامل مهم، منافع فردی است، لذا امروز علومی که باید در خدمت بشریت باشد، تبدیل به ضد بشر شده است. چه کسی باید این علوم را در مسیر اصلی برگرداند؟ حوزه های علمیه. حوزه های علمیه زینب وار، مطابق فرمایش مقام معظم رهبری، باید به سمت تولید علوم انسانی - اسلامی حرکت و زمینه تحقق آن را فراهم نمایند.

در پایان مراسم، با اعطای هدایا از  مجاهدت های سرکار خانم اسمعیلیان، تقدیر شد و سرکار خانم خدیجه حسنلو، به عنوان سرپرست مدرسه علمیه الزهرا س معرفی شد.

برگزاری آئین تودیع و معارفه مدیر مدرسه علمیه الزهرا س زنجان

برگزاری آئین تودیع و معارفه مدیر مدرسه علمیه الزهرا س زنجان

برگزاری آئین تودیع و معارفه مدیر مدرسه علمیه الزهرا س زنجان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha