حجاب سلاحی برای کنشگری‌ حداکثری در مقابل تهاجم‌ دشمنان است / حوزه‌های علمیه خواهران از برکات انقلاب اسلامی است
234323

مدیرکل امور تبلیغ حوزه‌های علمیه خواهران گفت: ما به دنبال این هستیم که ذائقه شیرین اسلام را به دختران جوان و کودکان کشورمان بچشانیم و به تمام جهان ثابت کنیم که حجاب و عفاف اسلامی، سلاحی مهم برای کنشگری‌ حداکثری در مقابل تهاجم‌های دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری کوثر، خانم ماندانا جلالی پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی که در مرکز مدیریت حوزه های برگزار شد ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین به بیان اهمیت فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی پرداخت و اظهار داشت: در گام دوم انقلاب اسلامی، حوزه‌های علمیه خواهران یکی از برکات انقلاب اسلامی و از میوه‌های پربار انقلاب هستند و این نکته‌ای است که باید به آن توجه داشته باشیم.

وی افزود: برنامه‌ریزی ما در حوزه‌های علمیه خواهران برای گام دوم انقلاب حرکت از فعالیت‌های فردی به سمت فعالیت های اجتماعی و گروهی است چراکه با فعالیت‌های گروهی و اجتماعی می‌توانیم در مقابل موج‌ تهاجم‌‌های دشمن ایستادگی کنیم و در عرصه تحولات اجتماعی به ویژه در زمینه زن و خانواده تاثیرگذار باشیم.

مدیرکل امور تبلیغ حوزه علمیه خواهران گفت: در چهل سال اول انقلاب، نگاه ما یبشتر تدافعی بود و در بسیاری موارد درصدد پاسخ به سوالات و شبهات بودیم اما در گام دوم انقلاب اسلامی و همزمان با اولویت دادن دشمن به بحث عفاف و حجاب و نهاد خانواده، ما باید نگاه تهاجمی و مطالبه‌گرانه داشته باشیم و به صورت گروهی به فعالیت‌های تبلیغی بپردازیم.

وی ادامه داد: ما به دنبال این هستیم که ذائقه شیرین اسلام را به دختران جوان و کودکان کشورمان  بچشانیم و به تمام جهان ثابت کنیم که حجاب و عفاف اسلامی، سلاحی مهم برای کنشگری‌ حداکثری در مقابل تهاجم‌های دشمنان است.

سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه شهر قم، ام‌القرای جهان اسلا م است تصریح کرد: ما اجازه نخواهیم داد که شهر مقدس قم به مکانی برای جولان دادن مظاهر غیر عفیفانه تبدیل شود و بدون‌ تردید از حرم‌ کریمه‌ اهل بیت(س) حفاظت خواهیم کرد.

 

برچسب‌ها