ثبت نام دوره کوتاه مدت «آمادگی برای آزمون ورودی آموزش و پرورش» آغاز شد
234793

مدیرکل دانش آموختگان حوزه های علمیه خواهران از آغاز ثبت نام دوره کوتاه مدت «آمادگی برای آزمون ورودی آموزش و پرورش» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کوثر، به نقل از معاونت فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران، مرتضی برگستان با اشاره به آغاز ثبت‌نام دوره کوتاه مدت «آمادگی برای آزمون ورودی آموزش و پرورش»، بیان کرد: حمايت از به كارگيري دانش آموختگان حوزه‌های علمیه خواهران از برنامه های اصلی اداره کل دانش آموختگان حوزه‌های علمیه خواهران است.

مدیرکل امور دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه ورود و استخدام دانش آموختگان  در آموزش و پرورش با دو روش امكان‌پذير است، افزود: روش اول عبارت است از  شرکت در کنکور سراسری و انتخاب دانشگاه فرهنگیان برای ادامه تحصیل و روش دوم شامل شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش بر اساس  ماده 28 اساس‌نامه دانشگاه فرهنگیان و موفقيت در آزمون استخدامي است.

وی تصریح کرد: بر اساس جلسات برگزار شده با مرکز تربیت مبلغ معلم، خواهران طلبه امسال می‌توانند در آزمون استخدامی در 8 رشته شرکت کنند که یکی از آن ها آموزگاری ابتدایی است.

مدیرکل دانش آموختگان حوزه های علمیه خواهران تشریح کرد: با توجه به اینکه آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال‌های گذشته در تیرماه برگزار می‌شد، دوره کوتاه مدتی به صورت مجازی جهت آمادگی دانش آموختگان برای این آزمون با همکاری «مرکز تربیت مبلغ معلم» (پردیس حوزوی دانشگاه فرهنگیان) برگزار خواهد شد.

گفتنی است برای حضور در این دوره توجه به این نكات ضروري است:
1-    مهلت ثبت نام در دوره تا 12 تیرماه 98 خواهد بود.
2-    آدرس ثبت نام در دوره در سایت www.mobaleghan.com در اسلاید (متحرک) «آمادگی برای آزمون ورودی آموزش و پرورش» می‌باشد
3-    شرایط شرکت در دوره:
الف؛ دارا بودن حداقل مدرک سطح 2 حوزه
 ب: تکمیل فرم ثبت‌نام در سایت مبلغان
همکاران اداره کل امور دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه خواهران نیز با شماره تماس 32144345 – 025 از ساعت 10 تا 13 پاسخگوي سوالات احتمالي متقاضیان شرکت در دوره خواهند بود.

برچسب‌ها