پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان  بوشهر در پی در گذشت حجت‌الاسلام والمسلمین عاشوری
236289

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ عباس عاشوری مؤسس حوزه علمیه در شهر کنگان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری کوثر، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر درگذشت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ عباس عاشوری مؤسس حوزه علمیه در شهر کنگان تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:


بسم الله الرحمن الرحیم

الحمد لله ربّ العالمین و الصّلاة و السّلام علی سیّدنا محمّد و آله الطّاهرین سیّما بقیّة‌الله فی الارضین

«إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ»

ارتحال عالم جلیل القدر و محب اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و خدمتگزار صادق اسلام و مسلمین و خطیب توانا جناب مستطاب حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ عباس عاشوری (رحمة الله علیه) را به حضرت بقیة الله الاعظم (روحی فداه) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (دامت برکاته العالیه) و مردم ولایتمدار استان بوشهر به ویژه خانواده گرانقدر ایشان و مردم عزیز کنگان تسلیت عرض می نمایم.
آن بزرگوار در طول حیات پر برکت خود در تمامی عرصه های اسلامی و معارف الهی و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و دفاع مقدس در برابر تهاجم بیگانگان تلاشهای فراوان و مؤثری نمود و در این صراط مستقیم الهی صادقانه با تمام وجود به جهاد برخاست و فرزند عزیزش را نیز با شهادت تقدیم حریم اسلام و آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی نمود.
خدمات فراوان این عالم بزرگوار در رفع گرفتاری های مردم، ساخت مراکز فرهنگی، تبلیغ و گسترش مکتب اسلام و اهل بیت (علیهم السلام) و مجاهدت و حمایت از انقلاب شکوهمند اسلامی هیچگاه فراموش نخواهد شد.
اینجانب مجدداً این مصیبت را به همگان بالاخص بیت معظم له تسلیت عرض می نمایم و غفران و رحمت واسعه الهی برای ایشان و صبر و اجر فراوان برای آن خانواده محترم از خداوند رحمان مسألت دارم.

«إِنَّ الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ إِنَّا لَا نُضِيعُ أَجْرَ مَنْ أَحْسَنَ عَمَلًا»

صفایی بوشهری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

برچسب‌ها