حضور فعال طلاب سيكلي مازندران در برنامه هاي تبليغي تابستاني
237359

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه بندپی بابل گفت: طلاب سیکل روحیه ای پویا، با نشاط و جسورانه دارند که می توان با داشتن برنامه تربیتی، فرهنگی و تبلیغی درست و مناسب، از این استعداد کمال استفاده را برد.

به گزارش خبرگزاری کوثر از مازندران، خانم اصغری بیان کرد: تعطیلات تابستان بهترین فرصت برای ورود طلاب به عرصه فعالیت های فرهنگی و تبلیغی بوده و طلابی که در تابستان از فضای موجود برای تبلیغ استفاده می کنند، با شروع سال تحصیلی، بهتر می توانند به درس و بحث بپردازند.
وی گفت: معاونت فرهنگی مدرسه علمیه خواهران بندپی بابل با برنامه هایی مانند برگزاری کلاس های تبلیغی برای آشنایی طلاب با شیوه حلقه داری صالحین، هماهنگی با حوزه مقاومت برای حضور طلاب در پایگاههای بسیج، ترغیب طلاب برای ورود به فعالیت های تبلیغی و نیز  تعامل با ارگانهای مربوطه، راه را برای حضور فعال طلاب سیکلی این مدرسه علمیه در برنامه های فرهنگی طرح تابستانه هموار کرده است.
وی تصریح کرد: طلاب مقطع سیکل، استعداد بالقوه ای برای تعاملات اجتماعی و فرهنگی دارند از این رو با حمایت و داشتن ارتباط مستمر با آنها هم در طول سال تحصیلی و هم تعطیلات تابستان، می توان این استعداد و توانمندی را شكوفا کرده و به فعلیت رساند.
 

برچسب‌ها