مدارس علمیه رکن موثر در انتقال فرهنگ اسلامی به نسل آینده هستند
239880

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه بند پی بابل گفت: مدارس علمیه رکن موثر و اصلی در انتقال فرهنگ و ارزش های اسلامی به نسل آینده هستند.

به گزارش خبرگزاری کوثر از مازندران، خانم ابراهیمیان در نشست با طلاب مقطع سیکل مدرسه علمیه فاطمیه بندپی بابل بیان کرد:  مدارس علمیه در تقابل دشمنی حذف نام مقدس شهید از کوی و برزن ها، باید برنامه های خود را در راستای پررنگ شدن فرهنگ شهید و شهادت تنظیم و اجرا کنند؛ البته تجربه نشان داده كه هر كجا دشمن داخلی و خارجی برای از بین بردن فرهنگ دینی وارد عمل می شود، مردم نسبت به آن موضوع  رغبت بیشتری نشان می دهند.
وی تصریح کرد: طلاب مقطع سیکل به عنوان طلاب نسل جدید مدارس علمیه، نیازمند آن هستند که حماسه رشادتهای نوجوانان وجوانان در میدان های مختلف جنگ نرم و سخت با استفاده از ابزارهای روز دنیا برای آنها تببین و بازسازی شود  همانند جنگ تحکیلی که آن‏قدر حرف گفتنى دارد که اگر دهها سال هنرمندان ما و افراد خوش‌ذوق و با ابتکار بنشینند و در جزء جزء آن کار کنند، باز هم حرف‌هاى گفتنى خواهند داشت.
وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به این که مدارس علمیه یک رکن موثر و اصلی در انتقال فرهنگ اسلامی به نسل آینده هستند؛ لذا باید این کار را به بهترین و نوین ترین روش ها انجام دهند تا دشمن نتواند در سایه غفلت مجموعه های دینی، ذهن آنها را با ایجاد شبهات علیه دین و آموزه های دینی مخدوش کند.
 
 

برچسب‌ها