نهضت حسینی را برای نسل های بعد جاودانه کنیم
240772

دبیر اجرایی جبهه فرهنگی فاطمیون مازندران گفت: اربعین به ما آموخت که همانند امام سجاد(علیه السلام) و حضرت زینب(سلام الله علیها) باید نهضت حسینی را برای نسل های بعد جاودانه کنیم.

به گزارش خبرگزاری کوثر از مازندران، خانم آبادیان در جمع طلاب مدرسه علمیه فاطمیه(سلام الله علیها) بندپی بابل گفت: کربلا تقابل دو جبهه حق و باطل بود و این تقابل تا امروز هم ادامه دارد و عده ای حسینی و عده ای هم در مقابل حضرت ایستاده اند.
وی با اشاره به وضعیت کنونی کشورهای اسلامی بیان کرد: اربعین امام حسین(علیه السلام) تنها برای عزاداری آن حضرت و یارانش خلاصه نمی شود؛ بلکه به مردم خسته از ظلم دنیای کنونی، جرات و جسارت دفاع از حق و ایستادن در مقابل ظلم و استکبار را می دهد.
دبیر اجرایی جبهه فرهنگی فاطمیون مازندران تصریح کرد: در زمانه‌ای که عدّه‌ای خونخوار به دور از انسانیّت به نام اسلام، نفرت و وحشت را در جهان پراکنده می کنند و مایۀ شرم اسلام و مسلمانان گشته‌اند این خبر در جهان منتشر می شود که میلیونها مسلمان شیعه و سنی، لبریز از عواطف انسانی، در اوج زیبایی و شکوه، صفا و صمیمیّت، در کربلا و در حرم امام حسین(علیه السلام) حاضر شده اند، جهانیان را شوکه می کند.
وی در پایان با اشاره به پتانسیل بالای مدرسه علمیه سیکل فاطمیه(سلام الله علیها) بندپی بابل گفت: با توجه به اینکه یکی از برنامه های  جبهه فرهنگی فاطمیون، انتقال مفاهیم دینی به دختران در راستای نقش مادری  آنها در آینده است، بنا داریم به خواست خداوند، بخشی از برنامه های خود را در این مدرسه علمیه عملیاتی کنیم.
 

برچسب‌ها