9 دی مهر تاییدی بر ولایت مداری مردم ایران بود
245861

مهدي جبرییلی استاد حوزه گفت: مردم عاشورایی ايران در حماسه ۹ دی نشان دادند که تنها با ولایت می توان مسیر انقلاب اسلامی را به سلامت طی کرد.

به گزارش خبرگزاری کوثر از مازندران، مهدی جبرییلی در نشست بصیرتی به مناسبت نهم دی و هفته بصیرت در جمع طلاب مدرسه علمیه فاطمیه بندپی بابل بیان کرد: سالهاست دشمنان در تبلیغات خود مردم ایران را ناامید و خسته از اسلام و انقلاب و ولایت نشان می دهند، اما حماسه عظیم نهم دی، خط بطلانی بر این ادعای دشمن بود.
وی با اشاره به تعریف فتنه گفت:  فتنه 88 با بهره گيري از حمايت آشكار و علني استكبار جهاني به خصوص آمريكا، انگليس و رژيم صهيونيستي و امكانات رسانه اي گسترده فضاي يأس و نا اميدي را در ميان انقلابيون و نهضت هاي مقاومت جهان حاكم كرده و نگراني ها و دغدغه هايي را دامن زده بود، اما تجلي غيرت و بصيرت عاشورايي امت حزب الله در روز 9 دي تمامي نگراني ها را برطرف ساخت و يك بار ديگر اقتدار معنوي نظام اسلامي در سطح بين الملل و اميد و نشاط دوستداران انقلابي در سطح جهان را به ارمغان آورد.
وی  تصریح کرد: بصیرت مهم ترین ابراز برای رهایی از سیاه چاله های فتنه است. در فتنه 88 خیلی از خواص، با بی بصیرتی از کاروان انقلاب خارج شدند و خیلی از عوام حتی آنها که انقلاب 57 را به چشم ندیدند با بصیرت خود، حماسه نهم دی را آفریدند.
مدیر مدرسه علمیه برادران بندپی بابل اظهار کرد: زمان شناسی و دشمن شناسی در بالا بردن سطح بصیرت موثر بوده و ریشه فتنه را می خشکاند. در حوادث اخیر در کشور ما با افزایش قیمت بنزین، شناخت زمان و موقعیت و همچنین شناخت دشمن و نقشه هایش موجب شد آشوبی که دوسال برایش سرمایه گذاری کرده بودند دو روزه بساطش جمع شود.
وی با اشاره به حوادث کشور عراق افزود: اگر مردم عراق هم مانند ایرانیان بلافاصله بساط آشوب و فتنه را جمع کرده در فضای امن به حل مشکلات موجود کشورشان می پرداختند امروز دشمنان جبهه مقاومت به خود اجازه تجاوز نظامی به این کشور نمی دادند.
جبرییلی در پایان با اشاره به پیشرفت های  کشور در چهل سال انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: با توجه به این که نظام ما در 40 سال گذشته رشد قابل توجهی کرده است؛ لذا باید وضعیت کشور قبل و بعد انقلاب مقایسه شده و دستاوردهای نظام اسلامی ایران به نسل بعد انقلاب نشان داده شود تا دشمن از عدم آگاهی این نسل سوء استفاده نکند.
 

 

برچسب‌ها