طلاب خود را برای پاسخ به شبهات ولایت فقیه مجهز کنند
248698

معاون آموزش بنیاد مهدویت مازندران گفت: طلاب به عنوان پشتیبان ولایت فقیه باید خود را مجهز به علم روز کرده و پاسخگوی شبهات موجود در این زمینه باشند.

به گزارش خبرگزاری کوثر از مازندران، آقای عبادی در جمع طلاب مدرسه علمیه فاطمیه بندپی بابل گفت: دشمن برای تحقق اهداف خود در جوامع اسلامی، ولایت فقیه را نشانه گرفته است؛ بنابراین تلاش می کند تا این باور و تفکر را ترویج دهد که علمای دین با ورود به سیاست، قداست خود را از دست می دهند و بهتر است در سیاست دخالت نکنند و یا با شبهه افکنی در ولایت فقیه، سعی در مخدوش کردن آن را دارد.
وی افزود: طلاب باید یکی از برنامه های تبلیغی خود را اختصاص به این مقوله قرار دهند؛ زیرا زمانی که در بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی، ولایت فقیه جایگزین حکومت استبدادی و دیکتاتوری شده و تفاوت این دو حکومت بازگو شود، قطعا قدر ولایت در جمهوری اسلامی ایران دانسته می شود.
عبادی تصریح کرد: در حکومت دیکتاتوری قوانین براساس علایق و رسیدن به منافع شخصی وضع می شود؛ اما در حکومت دینی، منافع جامعه اسلامی و مردم در نظر گرفته می شود.
وی بیان کرد: طلاب با ترغیب جوانان و نوجوانان به مطالعات کتابهایی که توسط درباریان شاهشناهی نوشته شده، می توانند چهره واقعی دیکتاتور  و این که چقدر جامعه را از پیشرفت مادی و معنوی عقب نگه داشته اند را به خوبی برای دیگران به تصویر بکشند.
معاون آموزشی بنیاد مهدویت مازندران خاطر نشان کرد: بهتر است طلاب خود را در همه علوم توانمند سازند و کارهای انجام نشده و روی زمین مانده را به سرانجام برسانند؛ زیرا در روایت آمده"العلم سلطان" یعنی تنها با سلاح علم می توان وارد میدان شبهات شد.

برچسب‌ها