69 بانوی طلبه در  مدرسه علمیه عصمتیه بابل در حال تحصیل هستند/پذیرش طلبه در سالجاری
251730

مدیر مدرسه علمیه عصمتیه بابل گفت: تاکنون 138 نفر از خواهران جویای معارف اهل‌بیت(علیهم‌السلام) در این مدرسه به نام طلبه مفتخر شده و 69 نفر دیگر نیز در حال تحصیل هستند.

خانم زیرک فطرت در گفت‌وگو با خبرگزاری کوثر از مازندران به مناسبت آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران گفت: این مدرسه علمیه در سال 1370 تأسیس و از 1383 به‌صورت رسمی کار خود را تحت نظارت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران آغاز کرده است و تاکنون 138 نفر از خواهران جویای معارف اهل‌بیت(علیهم‌السلام) به نام طلبه مفتخر شده و 69 نفر دیگر نیز در حال تحصیل هستند.
وی گفت: تعدادی از طلاب فارغ‌التحصیل این مدرسه به‌عنوان استاد دروس مختلف در این مدرسه علمیه و مدارس هم‌جوار به تدریس اشتغال دارند.
وی فعالیت در طرح صالحین، طرح امین، حامیان ولایت و یاوران نماز به‌عنوان مربی و امام جماعت را بخشی از فعالیت های طلاب این مدرسه بر شمرد.
مدیر مدرسه علمیه عصمتیه بابل تصریح کرد: بسیاری از طلاب در اداره جلسات خانگی، پاسخگویی به سؤالات و شبهات دینی و اعتقادی، ارائه مشاوره به‌صورت حضوری و غیرحضوری نیز فعالیت دارند و برخی از طلاب نیز در سطوح بالاتر در حوزه و دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.
زیرک فطرت خاطرنشان کرد: طلاب این مدرسه علمیه از ابتدای شیوع ویروس کرونا در خط مقدم جهاد و مبارزه با این بیماری فعال بوده و در دوخت ماسک، گان، تجهیز میت، ارائه مشاوره و غیره دوشادوش سایر مردم مشغول به خدمتگزاری هستند.

 

برچسب‌ها