271 بانوی طلبه استان بوشهر در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا فعالیت می کنند
252169

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر از فعالیت 271 بانوی طلبه استان بوشهر در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر اسماعیلی در گفتگو با خبرگزاری کوثر از بوشهر گفت: بیش از 200 هزار ماسک، گان و شیلد تاکنون از سوی گروه های جهادی طلاب مدارس علمیه خواهران استان بوشهر تولید و به بیمارستان های سراسر استان تحویل داده شده است.

وی افزود: این گروه های جهادی با هدف رفع کمبود ماسک و دستکش بهداشتی به منظور کمک به پیشگیری و کنترل ویروس کرونا اقدام به تولید ملزومات حفاظت فردی کرده اند.
مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر از اعلام آمادگی طلاب خواهر مدارس علمیه خواهران این استان برای ادامه هرگونه همکاری جهادی با حوزه بهداشت و درمان خبر داد و گفت: خواهران طلبه در هر حوزه ای که بهداشت و درمان نیاز داشته باشد، آماده انجام هرگونه همکاری جهادی هستند.
وی خاطرنشان کرد: مدارس علمیه خواهران این استان بیش از 200 بسته غذایی و بهداشتی میان نیازمندان و محرومان این استان با کمک خیرین توزیع کرده است.
حوزه علمیه خواهران استان بوشهر هم اکنون دارای 11 مدرسه علمیه در مقاطع یک تا سه است که در این میان شهر بوشهر دارای 2 مدرسه علمیه و یک مرکز آموزش عالی و دیگر شهرستان ها نیز هر کدام دارای یک مدرسه علمیه خواهران هستند که سه هزار و 368 طلبه خواهر مشغول به تحصیل و بیش از 620 دانش آموخته دارد که به عنوان استاد، پژوهشگر، مبلغ دینی، فعال فرهنگی و غیره در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی استان مشغول به فعالیت هستند.

برچسب‌ها