بیش از 50 هزار وسیله حفاظتی در برابر کرونا توسط خواهران طلبه بوشهری تولید شد
254014

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: کلیه مدارس علمیه خواهران استان بوشهر در حال تولید ماسک و لوازم حفاظت شخصی در برابر ویروس کرونا هستند و تولیدات آنها تاکنون به بیش از 50 هزار ماسک، دستکش و گان رسیده است.

به گزارش خبرگزاری کوثر از بوشهر، فاطمه مجاهد در گفت و گو با خبرگزاری کوثر گفت: جهاد عظیم و ارزشمند طلاب استان بوشهر در مستند به وقت همدلی به تصویر کشیده شد تا به پیام رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) جامه عمل بپوشاند.
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در ادامه گفت: از دیگر اهداف ساخت مستند به وقت همدلی این بود که مردم بدانند طلاب و روحانیون مانند گذشته در سختی و مشکلات در کنار آنها هستند و از جان و مال خود نیز دریغ نمی کنند.

مجاهد افزود: طلاب و روحانیون در تاریخ انقلاب و حتی در زمان طاغوت نیز طلایه دار و حامی مردم بوده اند و در هر عرصه ای که خطری ملت ایران را تهدید می کرد، حضور یافته و تحت هیچ شرایطی از مجاهدت دست نکشیده اند.
وی در ادامه با اشاره به نحوه ساخت این مستند گفت: این پروژه ارزشمند با همکاری رئیس و قائم مقام محترم صدا و سیمای استان بوشهر انجام شد که در این زمینه راهنمایی های راهبردی آنان بسیار راهگشا و کاربردی بود و با توجه به شرایط کرونا و محدودیت های رفت و آمدی حاکم بر استان در این بازه زمانی، تیم مستندساز تصمیم به گزینش از میان مدارس گرفته و با توجه به بعد مسافت تنها از فعالیت های جهادی تعداد کمی از مدارس در این مستند یاد شده است اما کلیه مدارس استان به صورت جدی و مصمم در حال تولید ماسک و لوازم حفاظت شخصی در برابر ویروس کرونا هستند و تولیدات آنها تاکنون به بیش از 50 هزار ماسک، دستکش و گان رسیده است.

وی ادامه داد: همچنین تعداد قابل توجهی بسته های کمک معیشتی ارزاق نیز تهیه شده و به دست نیازمندان رسیده است و این فعالیت ها همچنان ادامه دارد.
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در پایان ضمن قدردانی از مدیران، معاونین و طلاب کلیه مدارس علمیه خواهران استان بوشهر گفت: کلیه مدارس استان در زمینه مبارزه با ویروس کرونا مجدانه فعالیت کردند و خوشبختانه توانستند در زمینه مبارزه با کرونا خوش بدرخشند و برگ زرینی را به نام خود ثبت کردند.

برچسب‌ها