تاسیس مرکز مشاوره دینی و تربیتی در بوشهر ضروری است
254504

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: مشارکت در تاسیس مرکزی برای ارائه مشاوره دینی و تربیتی به عموم مردم بوشهر در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری کوثر از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر اسماعیلی در نشستی که با حضور معاونان حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با فرماندار شهرستان آقای عباس جمشیدی برگزار شد، گفت: با توجه به اهمیت تعامل و ارتباط ادارات و سازمان های دولتی مختلف نشستی صمیمانه با حضور معاونان حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با فرماندار شهرستان برگزار شد که هدف از این دیدار ایجاد تعامل و هم افزایی با مجموعه فرمانداری به ویژه آقای عباس جمشیدی فرماندار شهرستان بوشهر بود.
مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در ادامه گفت: در آغاز جلسه، کلیتی از وضعیت حوزه علمیه خواهران استان بوشهر خدمت فرماندار شهرستان بوشهر ارائه شد که این آمار متشکل از وضعیت طلاب استان اعم از تعداد طلاب مشغول به تحصیل، تعداد مدارس، سطوح تحصیلی دائر، فعالیت مبلغان و نوع خدمات تبلیغی، مشاوره ای و جهادی طلاب به مردم استان ارائه شد.
خانم فاطمه مجاهد معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان بوشه نیز به ارائه گزارشی از فعالیت های فرهنگی مدارس پرداخت و با اشاره به اهمیت نهاد خانواده در جامعه، این نهاد را در معرض خطر و نیاز به حمایت های جدی برشمرد.
خانم  غفاری معاون اداری مالی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر نیز در این نشست در خصوص جذب اعتبارات و بودجه های عمرانی مدارس علمیه خواهران استان توضیحاتی ارائه کرد و خواستار نگاه جدی تر به حوزه زیر ساخت های آموزشی و فرهنگی شد.
مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در پایان ضمن تاکید بر ادامه جلسات راهبردی با نهادهای مختلف گفت: یکی از تصمیمات اخذ شده در این جلسه مشارکت در تاسیس مرکزی برای ارائه مشاوره دینی و تربیتی به عموم مردم بود.
وی ادامه داد: همچنین با توجه به خاکی بودن مسیر مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) بوشهر و مشکلاتی که برای عبور و مرور بانوان طلبه به ویژه در فصل زمستان و هنگام بارندگی ایجاد می شود، لازم است تصمیمی بر آسفالت کردن این مسیر در اسرع وقت گرفته شود.
آقای جمشیدی فرماندار شهرستان بوشهر در ادامه از روند فعالیت های علمی تربیتی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر ابراز خرسندی کرد و خواستار تعامل بیشتر در حوزه های فرهنگی و استفاده از ظرفیت حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در دستگاه های مختلف شد.

برچسب‌ها