پیام تسلیت اقای خالقی به مدیرسابق مدرسه علمیه خواهران حضرت نرجس(سلام الله علیها)
260481

دبیر شورای علمی تربیتی حوزه‌های علمیه خواهران در پی درگذشت مدیرسابق مدرسه علمیه خواهران حضرت نرجس(سلام الله علیها) پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری کوثر، آقای محمود خالقی دبیر شورای علمی تربیتی حوزه‌های علمیه خواهران درپی درگشت مدیر سابق مدرسه علمیه خواهران حضرت نرجس(سلام الله علیها) دلنوشته‌ای خطاب به دختر ایشان صادر کرد که به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
لهم دارالسلام عند ربهم و هو ولیهم بما کانوا یعملون
فاطمه جان!
سلام و هزار بار تسلیت!
خبر ارتحال مادر صبور و باتقوایت، بانو رخشانی، غمی سنگین بر دل اعضای خانواده بزرگ حوزه های علمیه خواهران نشاند و ما را در مصیبت فراق دردناک خود، فرو برد. بانویی که با توکل به خدای تعالی و توسل به اهلبیت علیهم السلام، ضمن انجام وظایف سنگین همسری و مادری، با همراهی و تکمیل جهاد ارزشمند و همت بلند سرکار خانم درودی - زید عزها - پرچم حوزه علمیه خواهران را در شهر زاهدان برافراشت و ستون های رفیع این نهاد مقدس را در آن منطقه خاص، بر اساس تقوا بنا نهاد. طی سالیان متمادی، آن را به دژی محکم برای یادگیری و نشر معارف اهلبیت علیهم السلام و تربیت صدها مبلغ معارف دینی تبدیل کرد و به تاسی از استاد فرزانه اش، بانوی اهل فضل، اخلاص و مجاهدت، سرکار خانم طاهایی - رضوان الله تعالی علیها - مکتب نرجس - سلام الله علیها - زاهدان را هم به تبع مکتب نرجس مشهد، به کانونی فروزان از علم و معنویت تبدیل کرد. اکنون همگان اذعان دارند که سنت حسنه علم آموزی خواهران طلبه در آن خطه از میهن اسلامی مان، به نام استاد رخشانی ثبت شده است.
 
فاطمه عزیز!
بنده حدود دو دهه، شاهد تلاش، همت و خدمات آن سرباز صادق امام عصر ارواحنا فداه بوده ام و می توانم به حق، او را مادری مهربان، مدیری لایق و استادی فداکار برای طلاب خواهر مکتب نرجس بدانم و ادعا کنم که ثلمه وفات ایشان برای حوزه خواهران و مردمان نجیب آن دیار، غیر قابل جبران است.  غم فراق آن بانوی جهادگر، تا ابد بر دل تک تک علاقمندان،شاگردان، استادان و همکاران ایشان سنگینی خواهد کرد.
 
فاطمه عزیز!
تو خود از تربیت یافته گان و خدمت گزاران آن مکتب مبارک هستی و میدانی دیگر شاگردان آن معلم بزرگ، به همراهی سایر مسئولان خدوم و دلسوز مدرسه و مدیریت استان، باید برای رشد و ارتقای امور علمی و اخلاقی آن مجموعه ارزشمند تلاش مضاعف نمایید و نگذارید حاصل عمر مادر، خدای ناکرده در گذر زمان کمرنگ و یا فراموش شود.
 
به سهم خود، این مصیبت بزرگ را به محضر قدسی ولی الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب مد ظله العالی، والد مکرم، خواهر عزیز و برادر بزرگوارت تسلیت گفته و ضمن اظهار همدردی صمیمانه با طلاب، اساتید و همکاران مدرسه و مدیریت استان در فقدان آن الگوی عفت و خدمت،از درگاه خدای مهربان برای او علو درجات، غفران الهی و پیوستن به قافله داماد شهیدش و برای تو و دیگر مصیبت دیدگان اجر وصبر و صحت و عافیت مسالت دارم.
 
عاَشت سعیده و ماتت سعیده، رحمت الله و برکاته علیها و علیک و علی جمیع عباد الله الصالحین
 
قم، دبیر شورای علمی تربیتی حوزه های خواهران، محمود خالقی

برچسب‌ها