پذیرش در حوزه علمیه خواهران بوشهر ۱۳درصد افزایش یافت
261077

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: پذیرش حوزه علمیه خواهران این استان در سال جاری ۱۳ درصد افزلیش یافت که این امر نشان از افزایش اعتماد خانواده ها به این نهاد است.

حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی روز دوشنبه در این ارتباط افزود: اجرا طرح تبلیغ هوشمند، اطلاع رسانی در رسانه‌ها و فضای حقیقی، برگزاری نشست با اصحاب رسانه، مدیران مدارس علمیه و سایر ارگان‌ها از جگله عوامل موثر در افزایش میزان پذیرش حوزه علمیه خواهران استان بوشهر است.

وی بیان کرد: به دلیل محدودیت‌های به وجود آمده ناشی از ویروس کرونا، امکان تبلیغ چهره به چهره و حضوری در جامعه نبود و این موضوع خود خلل و مشکل بزرگی را در امر جذب و پذیرش ایجاد کرد اما با به کارگیری طرح‌های جایگزین و استفاده از ظرفیت‌های طلاب و مبلغان خواهر در پذیرش رشد ۱۳ درصدی در مقایسه با سال گذشته را تجربه کرد.

وی با تاکید بر ضرورت تقویت امکانات آموزشی در مدارس علمیه خواهران افزود: تقویت تبلیغ در فضای مجازی امری مفید در زمینه رشد پذیرش بوده است.

اسماعیلی ادامه داد: ارتباط گیری مدیران و معاونان حوزه علمیه خواهران با مدیران مدارس آموزش و پرورش می‌تواند نقش موثری در جذب بانوان طلبه داشته باشد.

اسماعیلی گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا نتوانستیم بهره چندانی از منبرها ببریم و این در حالی است که منبرها می‌توانند نقش قابل توجهی در افزایش میزان پذیرش داشته باشند.
اسماعیلی شمار طلاب حوزه علمیه خواهران در استان بوشهر را ۲ هزار‌ نفر عنوان کرد و اظهار داشت: از این شمار یکهزار و ۳۰۰ طلبه در حال تحصیل و ۷۰۰ نفر نیز طلاب دانش آموخته هستند.

برچسب‌ها