اربعین تقویت سبک و زندگی معنوی است
263972

دبیر کانون دانش آموختگان مدرسه الزهرا(سلام الله علیها) شوش با بیان اینکه اربعین، تقویت سبک و زندگی معنوی است، افزود: هر سال با پیاده روی، امواج معنوی اربعین گسترش جهانی پیدا می کرد

خانم کاوندی در گفت و گو با خبرگزاری کوثر از خوزستان گفت: با توجه به شرایط کرونایی،  طلاب باید قبل و بعد اربعین با ایجاد برنامه های فرهنگی و معنوی، تداعی گر جاده معنوی از نجف تا کربلا باشند تا ذخیره معنوی عاشقان حسینی بیش از پیش فراهم شود.
وی با بیان اینکه اربعین، تقویت بخشیدن به سبک و زندگی معنوی است، افزود: هر سال با پیاده روی، امواج معنوی اربعین گسترش جهانی پیدا می کرد و هویت پر افتخار و اقتدار اسلام به نمایش گذاشته می شد.
دبیر کانون دانش آموختگان مدرسه علمیه خواهران الزهرا( سلام الله علیها) شوش گفت: نقش نخست اربعین، تعیمق اخلاق و باورهای معرفتی عاشورایی است و افراد در قالب همین ساختار مهیای فرهنگ مهدویت خواهند بود بنابرین باید این فرصت فراق را به عنوان امتحان مغتنم شمرد.

وی ادامه داد: بانوان طلبه باید زینب گونه تر از همیشه در این امتحان حرکت کرده و عشق و دلدادگی را در این ایام با تقویت بعد روحانی و معرفتی به موعود ظهور نزدیک کنند.
وی افزود: مدرسه علمیه خواهران الزهرا(سلام الله علیها) شوش دانیال به شکرانه الهی، نقش پر رنگی در این صحنه داشته و از اول محرم با برگزاری مراسم عزاداری، توزیع بسته های مومنانه میان 350 خانوار به ارزش 14 میلیون، هزار پرس غذا، تهیه البسه و کفش، فعالیت روزانه در فضای مجازی، تقویت اعتقاد و باورهای مردم از طریق چهره به چهره، خدمت رسانی کردند و در اربعین این نقش با روحیه مضاعف تری انجام شد تا طلیعه ظهور در آینه اربعین فراهم شود.

برچسب‌ها